04.06.2017

Najbardziej "matowy" mat do ust jaki znam

Cześć,

W tą przepiękną niedzielę siadłam do posta o baaardzo znanych i lubianych produktach do ust od Golden Rose. Nie znam osoby, która by nie słyszała o matowych pomadkach w płynie w mega napigmentowanych kolorach. O ich popularności jeszcze bardziej przekonałam się teraz, gdy zaczęłam prace na wyspie GR. 9 na 10 klientek zainteresowanych produktami do ust pyta właśnie o Longstay Liquid Matte Lipstick. I wiesz co? Ja się im wcale nie dziwię :)


Zanim cokolwiek napiszę pragnę zaznaczyć, że opinia ta jest obiektywna i nie reklamuję tu produktu ze względu na własne korzyści. To, że pracuję w Golden Rose nie ma żadnego wpływu na posty, które będę zamieszczać na blogu :)

Na wstępie opowiem Ci krótko o firmie. Mało kto wie, że kosmetyki te pochodzą z Turcji i produkowane są już od wielu lat pod postaciami różnych nazw. Bo Golden Rose to nie tylko produkty sygnowane tą nazwą ale także Miss Selene, Classic czy Roxanne. Niektóre produkty dustrybutowane są w Niemczech (markery do ust) lub we Francji ( francuskie komponenty w perfumach Roxanne). Ale nie to jest dzisiaj najważniejsze.


W swojej prywatnej kolekcji mam tylko trzy kolory matowych pomadek w płynie: 06,03 i najbardziej rozsławiony przez gwiazdy You Tube 10. W pracy jednak mogę obmacać i wypróbować wszystkie odcienie no i oczywiście mam swoich ulubieńców w całej serii. A seria na chwilę obecną zawiera aż 26 kolorów - od delikatnych nudziaków, po mocne róże, soczyste czerwienie i ciemne burgundy. Można przebierać do woli :)

Idąc tropem kolorystyki pokarzę Ci swoje łupy.
06 to nietypowa czerwień. Swoją nietuzinkowość zawdzięcza temu, że przypomina bardziej malinę i jest delikatnie zgaszona. Dostosowuje się również do pigmentu ust i tak u mnie wpada w żywą   jasną czerwień a u ciebie może pozostać taką chłodną malinką.

03 jest brudnym różem z dominacją fioletowych tonów. To co w niej wyjątkowego to drobne, złote refleksy odbijające światło. Ten kolor sprawdzi się na co dzień i na wieczorne wyjścia. Jednak należy go bardzo oszczędnie nakładać, bo inaczej cały urok złotych drobinek znika.

10 to najpopularniejszy odcień i kobiety kupują ją bardzo często. Bardzo często również robią to niepotrzebnie bo jest ona baaaardzo specyficznym odcieniem i niestety mało komu pasuje. Ja ją lubię bo u mnie jakoś ta trupia sinizna wygląda ale zazwyczaj odradzam Paniom wyboru tego numerka.



Jak już wspomniała na początku, produkt posiada bardzo mocny pigment. Często słyszę o trudnościach z pozbyciem się tego pigmentu podczas demakijażu i sama tez się nie raz o tym przekonałam. Tak samo ma się sprawa trwałości. Usta pomalowane raz spokojnie przetrwają cały dzień w pracy czy wieczorne wyjście. Niestety jednak pomadki mogą spowodować uczucie wysuszenia na ustach. Ale i na to jest rada. Producent wypuścił bazę pod te pomadki w formie sztyftu lub konturówki, której zadaniem jest nawilżenie ust i zabezpieczenie przez wyschnięciem oraz łatwiejszy demakijaż.
Forma płynna produkty wymusiła opakowanie tradycyjne jak przy błyszczykach, wykończone troszeczkę zbyt szerokim jak dla mnie aplikatorem. Przy wąskich ustach może być ciężko z równomiernym nałożeniem produktu. Mają delikatny zapach, trochę ciężki do opisania.


Cena tych pomadek to 19,90 zł w regularnej sprzedaży. Warto jednak obserwować akcje promocyjne Golden Rose ponieważ można trafić na świetne okazje i promocje. 
Powiem więc śmiało, że jeżeli poszukujesz produktu trwałego, matowego i mocno napigmentowanego to Longstay Liquid Matte Lipstick jest strzałem w dziesiątkę! Z całego serducha polecam, a jeśli jesteś z okolic Przemyśla to zapraszam do Galerii Sanowa :) Z chęcią pomogę i znajdę odpowiedni odcień. 



9 komentarzy:

  1. Są świetne! Kolory głębokie i soczyste :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. A teraz będą dostępne w wersji miniaturkowej <3 Takie małe słodziaki do torebki się mają pojawić :)

      Usuń
  3. Mam 10 i 3, a także z nowych 21 i 19. Wszystkie uwielbiam, ale 19 to mój ulubieniec <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie już się kolekcja powiększyła o kolejne 6 kolorów i mam też właśnie 19 <3

      Usuń
  4. U mnie się totalnie nie sprawdziły. Super, jest mat i to mocny, ale po 2-3h po nich nie ma śladu, a jak dojdzie jeszcze jedzenie to już wgl ich nie mam. Do tego to wysuszenie, nie mam suchych ust, ale po tej pomadce wyglądają, jakby wody nie widziały z tydzień, a pomadki nawilżającej od wieków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do wysuszania to pod nie jest specjalna baza- bez niej dzieje się Sahara :) A z trwałością u Cb to jestem w szoku bo ja cały dzień mogę chodzić i nic się nie dzieje :O

      Usuń
  5. Ja mam dwa kolorki - 03 oraz 16 . Jestem z nich bardzo zadowolona . :)

    Mój blog, zapraszam

    OdpowiedzUsuń