23.06.2017

Kici kici miał - Metalowy efekt kociego oka od Claresy

Cześć,
Jeśli śledzisz mnie na portalach to z pewnością już wiesz, że marka Claresa zaproponowała mi wejście do grona dziesięciu Ambasadorek i możliwość przetestowania różnych produktów z asortymentu. Bardzo mnie to ucieszyło, bo po testach nowej formuły w których również wzięłam udział strasznie się polubiłam z lakierami tej marki :) Tym oto sposobem mogę Ci dzisiaj przedstawić produkt z Linii Magnetic o iście królewskiej nazwie Royal Blue.


Linia Magnetic to lakiery nadające efekt dość popularnego obecnie kociego oka. O co chodzi? A o to, że na tafli mieniącego się koloru tworzymy cienką poświatę za pomocą magnetycznej płytki. Całość przypomina piękne oko kociaka <3


Royal Blue to  odcień niebieskiego z mnóstwem opalizujących drobinek, które pod wpływem magnezu układają się w złotą poświatę. Początkowo miałam problem z ułożeniem płytki w odpowiedni sposób ale szybko idzie to opanować :)  Lakier sam w sobie ma nową formułę Claresy i nie mogę się tu przyczepić bo już nie raz pisałam, że jest dla mnie odpowiednia.Jedyna rzecz jaka mnie drażni to zapach. Mocny i taki właśnie metalowy ze względu na drobinki.


Nie mam jeszcze stylizacji bo dałam paznokciom trochę odpocząć ale przy najbliższej okazji z pewnością go wypróbuję bo efekt bardzo mi się podoba :)


9 komentarzy:

  1. Kocie oko ten efekt bardzo mi się podoba i sama muszę wreszcie kupić lakier tego typu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam kilka kolorów ale z innej firmy. Bardzo efektowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku efekt na zdjęciach mnie nie zachwycał ale na żywo wygląda to cudnie!

      Usuń
  3. Lakierów tej firmy nie znam, ale uwielbiam lakiery Cat Eye od Silcare, z zniżką -20% kosztują mniej niż 10 zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj i te bo można je dostać w równie niskich cenach na różnych promocjach :)

      Usuń
  4. Ale piękny efekt, ja się na lakierach ani trochę nie znam, ale przyznam, że ta poświata i kolorystyka troszkę mi przypomina kosmos :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :D Tez o tym pomyślałam :D

      Usuń
  5. what's this, is there any English Version?
    sexy prom dresses

    OdpowiedzUsuń