24.05.2017

Vipera Smoky Eyebrow Stencil Kit

Cześć,
Powiedz mi, czym podkreślasz swoje brwi? Bo w szale obecnej mody chyba każda z nas to robi. Jedne z lepszym, inne z gorszym skutkiem (if you know what I mean :D ) ale twardo podążamy za wyznaczonymi trendami. U mnie rutyną jest zestaw cienia i pomady do brwi z Inglota ale miałam możliwość spróbowania nowego produktu Vipery. Przyszedł do mnie cały zestaw nazwany "niezbędnikiem". Tu bym trochę polemizowała ale o tym później :) Póki co przedstawiam Ci Smoky Eyebrow Stencil Kit.


Jak widzisz na załączonym obrazku, głównym produktem jest tu cień do brwi. Dodatkowo wspomagany jest przez tradycyjny aplikator pacynkę i zestaw szablonów do narysowania sobie gotowych brwi ( taki trochę hardcore ). Całość w bardzo ładnym kartoniku zawierającym instrukcję krok po kroku.


 Skupimy się dzisiaj gównie na tym cieniu, który swoją drogą jest ogrooomny. Oczywiście odcień mam źle dobrany bo tak się kończą sugestie internetowe. Myślałam, że dostane ładny, chłodny brąz (wiem, że nawet na tych zdjęciach tak wygląda) ale niestety 02 Limbo to kolor  bardziej wpadający w ciemny, ciepły brąz. Różnice zobaczysz na mini tutorialu krok po kroku. Ogólnie zestaw dostępny jest w 9 kolorach: 01 peanut, 02 limbo, 03 pottery, 04 malibou,05 dawn, 06 uptown, 07 tunnel, 08 opera, 09 cubist.



Konsystencja produktu ma bardzo pomocną, delikatną strukturę, która bez problemu pozwala na ładne wycieniowanie i roztarcie. Ciężko mi ją określić, ale przypomina delikatnie satynowe wykończenie, ponieważ pełnym matem nie można tego nazwać. Cień jest bardzo mocno napigmentowany i z pewnością będzie wydajny.Jeżeli chodzi o trwałość to cały dzień siedzi spokojnie :) 



Tak jak wspomniałam na początku, zestaw uzupełniony jest w bardzo malutki aplikator z gąbczastą końcówką ( kompletnie nieprzydatny). Po pierwsze jest zbyt mały a po drugie lepiej sprawdzi się tu skośny pędzelek a nie pacynka. Ten sposób nie działa. Kolejny dodatek to 6 szablonów z różnymi kształtami brwi, prawdopodobnie mającymi imitować brwi znanych gwiazd kina i estrady. No cóż...W kwestii szablonów zbyt wiele nie mogę powiedzieć, ponieważ dla mnie wszelakie szablony to badziew. Nigdy brwi nie będą wyglądać ładnie i naturalnie gdy odrysujesz je od szablonu. Pominę fakt, że każda twarz ma swój indywidualny kształt brwi :) To, że Madonna dobrze wygląda nie oznacza, że Twoja twarz tez potrzebuje takiej oprawy. 



Zrobiłam taki malutki pokaz jak pomalować brwi tym cieniem. Z góry zaznaczam, że nie jest to żaden wzór do naśladowania! I oczywiście pominęłam szablony i pacynkę. Pokażę Ci najprostszy i najmniej naturalny sposób podkreślenia brwi.

1. Brwi przeczesuję grzebykiem i staram się okiełznać niesforne włoski.
2. Za pomocą cienkiego pędzelka i cienia nadaję im kształt, zaznaczając mocniej zewnętrzną część brwi.
3. Przestrzeń pod łukiem brwiowym rozjaśniam korektorem.


Gdybym miała podsumować krótko cały zestaw? Nie jest z nim źle. Kilka rzeczy mogło być przemyślanych inaczej ale sam cień jest dobrym produktem. Ja jednak jestem zdania, że do podkreślenia brwi powinno się wykorzystywać dwa odcienie produktu a w tym zestawie tego brakuje. Z racji rozmiaru można było podzielić cień na dwa i było by zdecydowanie lepiej :) Cały zestaw jest do kupienia za 27,99 zł. Hmmm to już pozostawiam Ci do własnej oceny :) 

Zestaw kupisz tu :)






 






10 komentarzy:

  1. Dla moich brwi ten odcień byłby zbyt jasny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To z pewnością te ciemniejsze by Ci się spodobały :)

      Usuń
  2. Bardzo fajny jak widać, jest ten produkt, bardzo ładnie wypełniłaś nim brwi :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była takie na szybko. Zazwyczaj wole brwi wycieniować bo nie jestem zwolenniczką podkreślania ich jednym odcieniem :)

      Usuń
  3. Ja do podkreślenia brwi używam cienia 24h Tatoo z Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o nim :) Osobiście nie znam ale ponoć ma taki pasujący odcień.

      Usuń
  4. Ja głównie używam pomady z Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :) Dla mnie najlepsza:)

      Usuń