04.04.2017

Bordowy kameleon - czyli pora znowu coś zmalować

Cześć,

Dzisiejszy post będzie krótki i raczej skąpy w słowa, ponieważ postanowiłam w końcu dodać jakiś makijaż :) Dawno nie pokazywałam tu swoich prac i pewnie pozostało by to niezmienione, gdyby nie entuzjazm z jakim przyjęto ten makijaż na mich portalach społecznościowych. Jeżeli więc masz ochotę poznać produkty, które użyłam do stworzenia Bordowego Kameleona to zapraszam :) 


Bordowy Kameleon swoją nazwę zawdzięcza dominującym bordo z kolekcji Sugar and Spice oraz pigmentowi nr 85 z Inglota.  Jest to mocny makijaż (a nawet takie smokey eyes), bo w takich się ostatnio lubuję :) Lubię podkreślić oko i obowiązkowo dodać rzęsy! 

A oto lista produktów:

TWARZ:
- podkład Revlon Colorstay 150 Buff
- korektor Liquid Camouflage 005 Light Natural
- puder MySecret Loose Transparent Powder 
- mieszanka brązerów Kobo 311 Numbian Desert i Hean  Egyptian Powder 
- róż i rozświetlacz Makeup Revolution Sugar & Spice 

BRWI:
- cień do brwi Inglot 560
- pomada Inglot 12 
- żel do brwi Make Me Brow Essence 

OCZY:
- Inglot Sugar& Spice nr 297
- Makeup Revolution Iconic Pro 2 Paper 
- The Balm Meet Matt(e) Trimony Matt Kumar, Matt Reed
- Bell HypoAllergenic Eye Liner Pencil 20
- Inglot Cień do powiek AMC 85
- Essence Get Big Lashes Mascara
- rzęsy Ding Sen A20

USTA:
- Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick 10 





Trochę się nalatałam za światłem ale jakoś się udało :) Teraz dni coraz bardziej słoneczne więc powinno być lepiej z dobrymi zdjęciami. Jak Ci się podoba moja odsłona mocniejszego makijażu? 


6 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się makijaż mam tą szminkę :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaardzo dużo ludzi ją ma :)
      Zostawiłam po sobie ślad :)

      Usuń
  2. Piękny Makijaż !!! I kolor pomadki również, bardzo lubię GR :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GR ma masę świetnych produktów do ust! Ostatnio pomaziałam łapki testerami markerów do ust i już trzeci dzień nie mogę ich domyć :D

      Usuń