04.03.2017

Pore (BUBEL) Cleansing Mask

Cześć,

Ja odsypiam nocny Maraton Wolverine a na blogu pojawił się właśnie post - nieplanowany aczkolwiek uważam, że konieczny. Będzie krótki lecz treściwy. Cała historia zaczyna się tak, że przy okazji wizyty w Galerii Sanowa w moim mieście wstąpiłam do Douglasa. Wchodzę i co widzę? Promocja na maski Skin79 2+1. Szybko przeczytałam zasady i takim sposobem wyszło mi, że przy zakupie trzech masek ta trzecia (najtańsza) jest za cały polski 1 grosz. No nie mogłam przecież przejść obojętnie. Takim sposobem wpadła mi w ręce musująca maska oczyszczająca pory Pore Bubble Cleasing Mask. Z samego rana zabrałam się za testowanie. Niestety...


Maseczki, które na naszej skórze zaczynają się pienić to żadna nowość. Internety aż szumią o takich bąbelkowych cudach, zarówno w wersji płatowej jak i tych tradycyjnych. Cała magia maseczki polegać powinna na tym, że nasza skóra staje się jędrniejsza a pory są oczyszczane. Dodatkowo ta konkretna gwarantuje nam jeszcze efekt masażu. Zapowiada się pięknie.


Płat zapakowany w szczelnie zamknięte opakowanie z maleńką instrukcją w języku polskim i obrazkami prawidłowej aplikacji ( jak by to było jakieś strasznie skomplikowane). Całość zawiera w sobie 23 ml i kosztuje 19,90 zł. I tanio i drogo. Płat nasączony jest przeźroczystym, dość lepkim produktem o przyjemnym zapachu.


Efekt jak na załączonym obrazku. Maska zaczęła się pienić jeszcze zanim nałożyłam ją na twarz. Przez 10 min towarzyszyło mi mrowienie i wpieniający dźwięk tworzenia się bąbelków :D  Czułam też delikatny chłód na twarzy. Muszę przyznać, że po 10-ciu min. wyglądałam milusio jak mała panda :D  Wtedy nawet nie podejrzewałam jak to się zakończy...


Ciężko było mi to uchwycić na zdjęciu ale maska podrażniła mi całą twarz ;/ Byłam czerwona jak burak i piekąca jak ostra papryczka. Owszem, skóra była gładka i przyjemna w dotyku ale jakim kosztem ? Pory się otworzyły ale zdecydowanie nie zostały oczyszczone. Po tonizowaniu i nałożeniu kremu zaczerwienienie utrzymało się jeszcze długie godziny. Ja nie polecam, a nawet odradzam. Z tego co pamiętam, miałam kiedyś jedną maskę z serii owocowej Skin79 i tam również coś się złego podziało. Może to mnie uczula któryś ze składników ? Jeśli masz jakieś doświadczenie z tymi produktami to koniecznie napisz :)


14 komentarzy:

  1. Nie miałam nigdy tej maseczki, ale jestem w szoku jak podrażnia to zdecydowanie nie dla mnie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, ja też się zawiodłam ;/

      Usuń
  2. Zdecydowanie coś złego się u Ciebie zadziało ;/
    Ja miałam tego typu maskę marki Mizon i miło wspominam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tych maskach sprawia, że nią są dla mnie :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ojej to mało powiedziane :D Bardziej Ałaaa :D

      Usuń
  4. Ojej, masakra. Ja miałam dwie maseczki w płachcie (jedna z Holika Holika, a druga z Vanedo). Obie mnie piekły w twarz. Ta z Vanedo tak mocno, że po dwóch minutach ją zdjęłam, a ta z Holika Holika była do wytrzymania. Na szczęście po zdjęciu maski nie pojawiło mi się żadne zaczerwienienie i skóra była nawilżona, ale zbyt nieprzyjemne uczucie i zawsze istnieje ryzyko, że maska może mi zrobić krzywdę, więc jak na razie szukam dalej. Na tę bąbelkującą miałam ochotę, ale teraz nie wiem, czy to dobry pomysł. Maska tania nie jest, a skoro podrażniały mnie inne, to ta też może zrobić to samo. Szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pokładałam w niej duże nadzieje ale wyszło jak wyszło.

      Usuń
  5. Nie powinno się tak stać, więc pewnie jesteś uczulona :(

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsze zdjęcia- wow, jak supcio wyglądasz, ale efekt po przeraża. Wiem, że na zdjęciu ciężko uchwycić, więc nawet nie chcę, wiedzieć, jak wyglądało w rzeczywistości i jaki to był ból;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki trochę ze mnie burak był :D

      Usuń
  7. Ała!! Tak jak piszesz musi Cie cos ewidentnie uczulac :( ale efekt w masce mis panda �� słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ją, ale ja nie mam wrażliwej twarzy,może dlatego nie miałam w ogóle podrażnionej twarzy

    OdpowiedzUsuń