02.03.2017

Kawa, ciasteczko i malowanie paznokci z Victorią Vynn w Rzeszowie

Cześć,

Dzisiaj wolne, słonko świeci to można pisać posta:)  Z małymi utrudnieniami bo Blogger mi świruje ale skoro to czytasz, to chyba się udało! Tak jak w tytule - będzie  o spotkaniu. A właściwie o szkoleniowo-pokazowym evencie zorganizowanym przez markę Victoria Vynn w Rzeszowie. Jeśli zaglądasz tu troszeczkę dłużej, to z pewnością zauważysz, że z firmą styczność już miałam i można było poczytać odrobinkę o produktach w poście TUTAJ. Gdy Pani Olga ( która okazała się być przesympatyczną babeczką) przesłała mi zaproszenie, postanowiłam pojechać. Tak na marginesie i tak miałam jechać bo już wcześniej widziałam informację o wydarzeniu :D


W poniedziałek wstałam razem z kurami  i wyszykowana podążyłam pociągiem w kierunku "małego Nowego Jorku" ( mam tu na myśli Victorię, nie Rzeszów :D ). Punkt 10 ucichły rozmowy i zaczęło się show. I mam tu na myśli prawdziwe show z masą śmiechu, tańca i zabawy! Zacznę od prowadzącego - Pana Andrzeja. Co za naładowany pozytywną energią facet :D Wróżę Panu karierę w branży wodzirejów! Tyle co się przywitał a już rozdawał prezenty. Pierwsza konkurencja - " Na imię mam Wiktoria. Mam dziś urodziny albo imieniny". Druga konkurencja  - " Noc Oskarów". I posypały się lakiery. Nie zabrakło również " Jaki kolor w ręku mam, tej co go nosi dzisiaj dam" ( nazwy to oczywiście moja bujna fantazja  ).


Po wstępie rozluźnienia przyszedł czas na prezentację produktów przez Panią Ewę. Nie obyło się bez pytań i  odpowiedzi. Nie było to samo siedzenie i słuchanie ale żywa dyskusja, co w moim przekonaniu jest bardziej efektywniejsze niż słuchanie. Tą część teoretyczną zakończyła przerwa na kawkę i coś słodkiego. No i oczywiście na zakupy ( z których ja oczywiście nie skorzystałam bo głupia blondynka chciała płacić kartą :D ). Niektóre szczęściary otrzymały od naszego "Wodzireja" specjalne "viktoriańskie dolary",  które później zamieniły na spore rabaty.


Część druga spotkania to już budowa i zdobienia, wykonane przez stylistki Victoria Vynn - Krysię, Żaklinę i Magdę. Dziewczyny pokazywały, opowiadały i doradzały co, jak i dlaczego tak a nie inaczej. Z racji tego, że było nas ponad 200 osób i nie sposób aby wszystkie podeszły do stolika, zorganizowano rzutniki, na których wszystko było dobrze widać. Migdał, frencz, akwarela - wszystko po kolei i skrupulatnie omówione. Na koniec rozdanie certyfikatów ( wyobraź sobie ile trwało wręczenie ponad  200 certyfikatów z imienia i nazwiska :D ). Każda z uczestniczek otrzymała również nowość - Mega Base. Nie wiem jak ja to zrobiłam, ale przeoczyłam i nie dostałam swojej buteleczki :(






Cieszę się, że zostałam zaproszona i dziękuję Pani Oldze, która poświęciła każdej z Nas odrobinkę swojego czasu żeby porozmawiać i poznać się bliżej. Dostałam swój certyfikat, co też jest dla mnie miłym wspomnieniem. Niby dlaczego jest to takie miłe? A bo już nie raz byłam na takich spotkaniach w roli "głosu internetu" i zazwyczaj wszelkiego rodzaju certyfikaty i gifty mi nie przysługiwały. Przyszłaś za free to  napisz o nas dobrego posta ale pełnoprawnym uczestnikiem szkolenia nie jesteś. Chamsko ale prawdziwie :) Jeśli masz u siebie takie szkolenie z Victorią Vynn to śmiało weź udział bo z pewnością się nie zawiedziesz!


10 komentarzy:

  1. Musiało być sympatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie wydarzenia :) Super!
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo śmiechu i zabawa, a przy tym przydatne informacje - to nie mogło się źle skończyć :)

      Usuń
  3. Tez byłam i wszystko potwierdzam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się ze mną zgadzasz :)

      Usuń
  4. Jak kolorowo, Lubie ich lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory mają przepiękne i bardzo dobrze napigmentowane w przypadku hybryd Pure.

      Usuń
  5. Nie wiem jak mogłam przeoczyć takie wydarzenie (smuteczek), mieszkam całkiem niedaleko Rz. Ale dobrze, że chociaż taką relację mogłam u Ciebie przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mi się bardzo podobało, super organizacja i przedstawienie produktów. Do tego sporo przydatnych informacji.

    OdpowiedzUsuń