05.08.2016

Jak być glam ?

Autorka poradnika ma ponad dwa miliony subskrybentów kanału na You Tube. Dwukrotnie nagrodzona przez magazyn "Cosmopolitan" tytułem Best Vlogger Award. Kim jest Fleur De Force ? Odpowiedź znajdziesz w jej książce " Jak być Glam? Przewodnik po szczęściu i urodzie".


You Tube zrzesza w swoich kręgach miliony ludzi. Nie zaskoczę Cię chyba stwierdzeniem, że zdecydowana większość to przedstawiciele świata beauty i fashion. Fleur De Force jest obecnie jedną z najpopularniejszych vlogerek modowych i postanowiła podzielić się swoją wiedzą za pośrednictwem słowa pisanego. Książka trafiła do mnie jako upominek w Dębicy na Blogerskim Dniu Kobiet i wniosła do mojego życia wiele dobrego.


Na pierwszy rzut oka możesz zauważyć przyjemną szatę graficzną. Efekt rozmytej akwareli i złote dodatki sprawiają, że całość wygląda bardzo dziewczęco!
 Na dobry początek znajdziesz parę słów od samej Autorki. Poznasz jej marzenia z dzieciństwa i ścieżkę do sukcesu, który obecnie osiągnęła. Takie słowa wstępu od autora są dla mnie atutem w różnego typu przewodnikach. Dzięki nim wiem, kto do mnie przemawia  i utożsamiam się z autorem. To taki rodzaj komunikacji i pełnego zrozumienia.


Wertując kolejne strony napotkasz rozdziały poświęcone urodzie, pielęgnacji włosów, modzie, podróżom, sprawności fizycznej, miłości oraz podstawom organizacji pracy na You Tube i blogowaniu. Przede wszystkim jest to prawdziwa skarbnica wiedzy. Niektóre poradniki zawierają suchą teorię, która w sposób psychologiczny próbuje nakierować Cię na ścieżkę lepszego życia. Tu Autorka postawiła na prosty język, szerokie spektrum tematów i praktyczne porady.


Znajdziesz  wiele przepisów na zdrowe jedzenia, odżywcze koktajle, domowe maski na twarz i włosy czy wskazówki jak dobrze dopasować strój do sylwetki i okazji. Każdy dział zakończony jest krótkimi wskazówkami, które z pewnością ułatwią Ci wiele czynności życia codziennego.

Wiesz co najbardziej przekonuje mnie do tej lektury? To, że Fleur jest zwykłą dziewczyną. Taką jak ja i Ty. Dziewczyną ( właściwie to Kobietą), której hobby było blogowanie i nagrywanie dla innych. Hobby to przerodziło się w prace, bo dzięki swojemu zaangażowaniu i sposobie bycia znalazła rzesze fanów. Nie jest to książka napisana przez jakiegoś lekkoducha tylko po to, żeby powiększyć swoje zyski i sławę. Że też człowiek w szkole był taki głupi i nie uczył się języków. Gdybym się w liceum przyłożyła do francuskiego, to dzisiaj na bieżąco oglądałabym jej filmy!


Jeśli szukasz lekkiej i pełnej porad lektury na lato to  całym sercem polecam tą książkę. Gwarantuję, że się nie zawiedziesz :) 
Na stronie Wydawnictwa Literackiego dostaniesz ją teraz z rabatem za 29, 67 zł. Czego chcieć więcej?!



11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Świetne przepisy i porady :) Naprawdę warto!

      Usuń
  2. Mam tę książkę ale jeszcze nie zdążyłam do niej zerknąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też jakiś czas leżała zanim się do niej zabrałam :)

      Usuń
  3. lubię tą książkę :) Przyjemnie się ją czyta ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na prezent dla przyjaciółki lub córki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nastolatka świetnie by się odnalazła w tematyce tej książki :)

      Usuń
  5. szkoda, że jej nie mam, bo mam na nią teraz ochotę :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popytaj Naszych Dziewczyn :) Może Ci któraś pożyczy na spotkaniu! :D

      Usuń
  6. pierwszy raz widzę ale zdecydowanie okładka do mnie przemawia ;)

    OdpowiedzUsuń