26.07.2016

Rozstania i powroty


Kończy się  lipiec. To już prawie trzy miesiące. Trzy miesiące pustki i samotności na blogu. Ale oto przyszedł dzisiaj dzień, w którym mogę wrócić i znów zacząć pisać ! Po tych trzech miesiącach przyszła pora na rozstanie. Rozstanie ze starym, trochę dziewczęcym wyglądem bloga. Czy to dobra decyzja? Ty mi powiedz!


Jeżeli jeszcze mnie nie opuściłaś i czasem tu zaglądasz to zauważyłaś brak postów i zero kontaktu z mojej strony. Niektóre z Was zapewne pomyślały, że odpuściłam nie wywiązując się ze swoich obowiązków. Że znudzona pisaniem postanowiłam rzucić ten blog w cholere i mieć święty spokój albo najzwyczajniej przerzuciłam się na You Tube. Jeśli któraś z wspomnianych wyżej propozycji zgadza się z tym, co myślałaś, to jesteś w błędzie Moja Droga Obserwatorko ! :)

Fleur De Force w swojej książce " Jak być Glam" ( którą też niedługo tu pokaże) napisała, że blog tak jak człowiek potrzebuje przerwy. I taką przerwę mu zafundowałam. Dałam sobie czas na naładowanie baterii, obmyślenie nowej strategii i udoskonalenie swoich umiejętności. Wszystko to, aby podnieść atrakcyjność mojego bloga i dotrzeć do jeszcze większej grupy odbiorców. Mam nadzieję, że chociaż odrobinę mi się to udało.
Jak już zauważyłaś - zmienił się wygląd. Stary tak naprawdę był trochę dziecinny. Mogła go prowadzić 15- sto latka z kucykami i przesadnie słodkim różem gdzie się tylko da. Tutaj chciałam postawić na prostotę, elegancję i kontrast. Nowy szablon to zdecydowana przewaga bieli i czerni i naprawdę bardzo mi się podoba! Zrezygnowałam ze zbędnych dodatków- od dziś gościć tu będzie minimalizm ( albo chociaż jego odrobinka :) ).


Przez ten cały czas "blogowego chorobowego" zaprzyjaźniałam się bardziej z moim Nikonem D3100. Musieliśmy się nawzajem poznać i nauczyć razem współpracować ( w dalszym ciągu się poznajemy i będziemy to robić jeszcze dłuuugie miesiące). Wszystko po  to, aby polepszyć jakość wzbogacających posty zdjęć. Nie jest jeszcze idealnie i tak jak bym chciała, ale myślę, że nowa jakość przypadnie Ci do gustu. Niestety część najbliższych postów będzie zawierała "stare zdjęcia", ponieważ mam zobowiązania do wypełnienia, które wiążą się z przedmiotami sfotografowanymi  spory czas temu i zazwyczaj już tymi przedmiotami nie dysponuje.


Postanowiłam też częściej zwracać się bezpośrednio do Ciebie :) Dlaczego ? Ponieważ bezpośredni zwrot skutkuje lepszym nawiązaniem kontaktu. Bardzo dobrze sprawdza się to np. podczas udzielania pierwszej pomocy w tłumie gapiów. Gdy zwrócisz się do ludzi mówiąc " Potrzebuję asekuracji. Niech KTOŚ przyjdzie i mi pomoże", prawdopodobnie nikt nie zareaguje. Gdy w tej samej sytuacji użyjesz słów " Pani w żółtym płaszczu proszę podejść i mnie asekurować" nawiążesz bezpośredni kontakt i uzyskasz oczekiwany rezultat. Tą samą zasadę chcę zastosować tu :)

Przez ten cały czas rozwijałam również swój kanał na You Tube - NicenailsbyKarola. Jeżeli jeszcze mnie nie subskrybujesz to masz teraz minute, żeby tam zajrzeć :)  Na kanale jeszcze dużo pracy przede mną ale myślę, że jakoś to ruszy.



Chwila przerwy pozwoliła mi zastanowić się  co chcę osiągnąć i na jaki poziom się przedostać. Postawiłam sobie cele do których będę sumiennie dążyć, a jednym z nich jest dostanie się na następną edycję Meet Beauty. Do trzech razy sztuka! Spotkać blogerów z całej Polski i zamienić choć kilka zdań z dziewczynami, które obserwuje i od których czerpię inspiracje to cel z pierwszej dziesiątki mojej listy.

Chcę Cię zmotywować do aktywnego udziału w prowadzeniu tego bloga. Zachęcam Cię do wyrażania swoich opinii w komentarzach, bo tak naprawdę dzięki tym krótkim informacjom poznajemy siebie nawzajem. Mam nadzieję, że ten siwy Staruszek, który góruje nad nami i piszę naszą księgę życia pozwoli mi jak najdłużej pisać tu jako pogrążonej w kosmetykach studentce, niedługo świeżo upieczonej żonie i kto wie, może za jakiś czas blogującej mamie :)
Dziś już kończę swój wywód i zabieram Cię ze sobą w kosmetyczną podróż po nowym obliczu NicenailsbyKarola. Mam nadzieję, że rozsiądziesz się wygodnie i podążysz razem ze mną.











11 komentarzy:

  1. Super, że wróciłaś kochana! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie mi miło, że choć jedna duszyczka zatęskniła za moimi wpisami <3

      Usuń
  2. Fajnie, że się rozwijasz i publikujesz filmiki na YouTube :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcę, żeby kanał był takim dopełnieniem bloga ale zobaczymy z czasem co z tego wyniknie :)

      Usuń
  3. bardzo przyjemny i zachęcający wpis :) dobrze, że wróciłaś i czekam na regularne posty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę do tego dążyć! Regularne pisanie to kolejny szczebelek do sukcesu :)

      Usuń
  4. Wracaj i już nigdy nie uciekaj ;-)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Takie słowa naprawdę wiele dla mnie znaczą :)

      Usuń