27.07.2016

Niewinna drapieżność by Aśka, Ela i ja

Wizaż to coś, czym mogła bym zarabiać w przyszłości na życie. Taka praca z zamiłowania. Nie z wyuczenia bo w tej dziedzinie nie mam pokończonych szkół i tytułem wizażysty się nie posługuje bo i robić tego nie mogę. Prawdziwy Makeup Artist to fachowiec z dyplomem i konkretnym portfolio.



Ja takowych nie mam ale przecież nikt mi malować nie zabroni. Nie twierdze, że jestem perfekcjonistką w tym co robię, ale robię to z sercem i zaangażowaniem. No i w taki sposób powstała ta Niewinna drapieżność, a konkretnie sesja zdjęciowa we współpracy z Aśką z bloga Joanna lifestyle i jakże urodziwą Elą.
Nasz główny cel - pokazać drapieżną stronę modelki. Ela jest bardzo ładną posiadaczką delikatnej twarzy. Dlatego musieliśmy ją podrasować :D Duże, pełne usta podkreśliłam tu matową szminką z KOBO 305 Sensual Purple i w sumie ten zabieg zrobił całą robotę. Nie będę Cię tu zanudzać szczegółami co gdzie dałam tylko zaproszę do obejrzenia rezultatów.










Aśka świetnie spisała się jako fotograf a Ela to zdolna i mega fotogeniczna dziewczyna. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz przyjdzie mi współpracować z tym duetem i tworzyć razem świetne projekty.








11 komentarzy:

  1. Strasznie fajnie razem się pracowało zdolniacho moja! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wrócę do Rzeszowa to musimy to powtórzyć!

      Usuń
  2. Genialny makijaż i genialne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna modelka, piękny makijaż i piękne zdjęcia ;) ukłony dla całej waszej trójki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, Ela to przepiękna kobieta :) Aśka wyszukała mi taką perełkę <3

      Usuń
  4. Całość wygląda pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie miło mi to słyszeć :)

      Usuń