10.05.2016

Sól morska Adriatycka Kosmed

Witajcie,

Dziś post bardzo krótki, ponieważ o produkcie z którym miałam  małą styczność ( zaledwie kilka razy). Nie było to uzależnione od mojej własnej osoby a od warunków które są konieczne do użycia dzisiejszego produktu. A mowa będzie o soli morskiej do kąpieli, którą otrzymałam od firmy Kosmed. Zapewne się domyślacie, dlaczego nie miałam warunków do jej użytkowania -....bo nie mam wanny :D Właśnie w takich momentach żałuje, że mam prysznic ;/




Wg. opisu producenta, sól jest naturalnym źródłem minerałów i mikroelementów, które mają mieć bardzo dobry wpływ na gospodarkę wodną skóry. Ponadto kąpiele z użyciem soli Adriatyckiej gwarantują poprawienie koncentracji, redukują stres, pomagają przy chorobach układu ruchu i opóźniają starzenie się skóry ( co kusi najbardziej ). Sól działa na organizm również odżywczo, za sprawą obecności jodu, magnezu, potasu i bromu.


Kosmed oferuje nam dwa warianty opakowania - szklana karafka i woreczek jaki widzicie na zdjęciu. Pojawia się tutaj również opcja wyboru pojemności. Woreczek z solą bardzo przypadł mi do gustu ponieważ wygląda dość nietypowo i interesująco. Oczywiście sól dodatkowo zabezpieczona jest plastikowym woreczkiem zamykanym na klik więc bez obaw może stać w pobliżu wanny. Jeżeli chodzi o samą sól, to jest ona dość gruba aczkolwiek zaliczyłabym ją do takiej średniej półki. Zapach jest naturalny, nie wyczułam tam żadnych dodatków eterycznych. Kąpiel bardzo relaksuje i  działa odprężająco ( najlepsza jest po całym dniu chodzenia, gdy nasze nogi potrzebują już odpoczynku). 


Skóra po kąpieli jest nawilżona i delikatna. Nie zauważyłam również, żeby uczulała więc jak najbardziej za to plus. 



Tak jak pisałam wcześniej, nie miałam okazji zbyt często jej używać. Bardzo żałuję, ponieważ jest to świetna sól! Niestety braku wanny nie da się przeskoczyć :) Z chęcią poczytam, jakie są Wasze opinie na temat tej lub innych soli do kąpieli.





4 komentarze:

  1. Jakoś ostatnią nie lubię soli w kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubie soli, do niczeog ich nie używam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię tego typu dodatki do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń