26.04.2016

The Blushed Nudes Makeup

Cześć,

Baaaaardzo długo nie było tu żadnego makijażu więc przy okazji testowania nowej paletki postanowiłam coś tu zamieścić :) Dorwałam ostatnio w swoje łapska siostrę bliźniaczkę mojej ulubionej paletki The NUDES od Maybelline - The blushed NUDES. Z tego co zdążyłam zaobserwować paletka wzorowana jest na Naked 3 Urban Decay i znajdują się tu praktycznie same cienie perłowe i z drobinkami. Makijaż jest troszkę intensywny i dla osób niemalujących się na co dzień może sprawiać wrażenie mocnego. Na ustach gości połączenie konturówki  Golden Rose 509 i pomadki M.A.C. No Faux Pas.




Kosmetyki i akcesoria:

- Inglot Korektor w kremie AMC nr 60
- Rimmel Lasting Finish 010 Light Porcelain
- Cosmepick Make-up Brillance nr 1
- Collection Lasting Perfection 1 Fair
- Inglot Korektor w kremie AMC nr 59
- Ecocera Puder ryżowy
- Uroda Barbie Makeup Puder 01P Natural
- My Secret Design your eyebrow
- Golden Rose Dream Eyes Eyeliner 426
- Maybelline NY The blushed NUDES
- Mexmo Lose Eyeshadow  01
- Revitalash Volumizing Mascara
- Ardell Demi Wispies Black 
- KOBO Face Sculpting Palette 
- I <3 Makeup Blushing Hearts Peachy Pink Kisses
- Golden Rose Dream Lips LipLiner 509
- M.A.C. Matte No Faux Pas
- Makeup Revolution Advanced Complexion Expert Soft
- Nanshy Flawless Fundation F01
- Makeup Revolution Ultra Metals Ultra Sculpt Blush
- Makeup Revolution Ultra Metals Ultra Flat Contour
-Makeup Revolution Ultra Metals Ultra Pointed Crease Eyeshadow
- Revitalash Eyelash Curler








Cały czas staram się ogarnąć aparat, żeby robił jakieś zdjęcia nadające się do publikacji ale póki co słabo mi to idzie ;/  
Krótko podsumowując paletkę której tu użyłam mogę stwierdzić,że spodziewałam się czegoś lepszego. Nie jest źle ale pierwsza wersja którą posiadam jest o niebo lepsza pod względem jakości cieni i ogólnego wykonania.
Co powiecie na taki makijaż oka ? :) 




7 komentarzy:

  1. Śliczny makijaż! Pięknie podkreśla twoje niebieskie oczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory na powiekach ♥

    http://pati-ix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny! A te usta! Naprawdę mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oko wyszło fajnie, ale usta to zupełny odlot!!! Jestem na tak!!!

    OdpowiedzUsuń