03.04.2016

Moja kolekcja palet cieni - Film

Cześć,

Te z Was, które śledzą mnie na fb już wiedzą, że wczoraj pojawił się kolejny film na moim kanale YT :) Dziś chcę Was zaprosić na pogadankę o moich paletach cieni. Jeśli jesteście ciekawe czym maluję siebie ( i czasami innych ) to znajdziecie tu wszystkie odpowiedzi. Podpowiadam, które palety są godne uwagi a bez których życie może być prostsze . Film troszeczkę trwa więc polecam kawusie i jakieś ciacho :) Zapraszam !



Z góry dziękuję za aktywność i zapraszam do subskrybowania :) 

4 komentarze:

  1. U mnie z cieniami do powiek skromnie, bo też nie używam ich codziennie. Mam tylko podwójne brązowo- złociste cienie i poczwórne w odcieniach szarości do smoky eyes. Najczęściej jednak mój makijaż oczu to wytuszowane rzęsy.

    OdpowiedzUsuń