12.04.2016

Max Factor 2000 Calorie Dramatic Volume

Cześć,

Dziś chcę napisać kilka słów na temat maskary wszystkim już raczej dobrze znanej - 2000 Calorie od Max Factor. Maskarę dostałam jako prezent od Perfumeria Euforia na spotkaniu w Dębicy. Długo się zbierałam do jej napisania i chyba było to zaplanowane przez jakieś siły wyższe, ponieważ dzisiaj mija miesiąc odkąd ją posiadam i mam o niej inne zdanie niż na początku.



Maskara wizualnie prezentuje się bardzo elegancko - co w przypadku firmy Max Factor nie jest żadną nowością. Czarne, plastikowe opakowanie ozdobione złotymi napisami sprawia wrażenie dość ekskluzywnego kosmetyku



Opakowanie zawiera 9 ml produktu o konsystencji właściwej dla kosmetyków do rzęs. Zapach maskary jest typowo kosmetyczny ale mam wrażenie, że trochę czuć alkoholem ( albo czymś podobnie pachnącym ). 



Szczoteczka jest tu standardowa, bez żadnych udziwień jak w przypadku nowoczesnych tuszy bywa. Na włosiu niestety lubi osadzać się więcej produktu niż potrzeba więc należy uważać przy aplikacji.



Początkowo byłam tym tuszem zachwycona. Bardzo ładnie podkręcał i wydłużał rzęsy i prezentował się na nich nieziemsko. Jednak minął miesiąc i z żalem muszę stwierdzić, że konsystencja lekko zgęstniała a tusz po nałożeniu skleja brzydko rzęsy. Beż dodatkowego przeczesania czystą szczoteczką się nie obędzie. Trochę mnie to zmartwiło, ponieważ był to tusz bardzo dobry i nic się z nim w ciągu dnia nie działo.






Ciężko jest mi teraz wydać jakąś wiążącą opinię, bo tak naprawdę tusz bardzo dobrze się spisywał i nie mam pojęcia co mu się stało. Może dopływ powietrza wpłynął na to, że zgęstniał i zaczął sklejać , a może ja mam akurat pecha :) Ostateczną opinię pozostawiam Wam. Jeżeli mieliście już z tym kosmetykiem do czynienia to bardzo Was proszę o podzielenie się swoimi spostrzeżeniami.


7 komentarzy:

  1. Efekt na twoim zdjęciu bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie muszę trochę szczotką czystą pomachać żeby taki był :) A na początku tak właśnie rzęsy wyglądały bez żadnej pomocy

      Usuń
  2. Bardzo ładny efekt. Podoba mi się. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo naturalnie. Myślałam, że efekt będzie mocniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojejj nie lubie jak mi się tusze nagle psują :< jesczez te z których jestem na maksa zaodowlona

    OdpowiedzUsuń