19.04.2016

Kokosowa rozkosz dla ciała ?

Witajcie!

Dzisiejszy post to nie lada gratka dla miłośników kokosu i wszystkiego co z nim związane :) Jest to również post dla osób uwielbiających kosmetyki o przepięknym zapachu. Mowa będzie dziś o kolejnym prezencie od drogerii iPerfumy.pl. Tak jak pozostałe, przywiozłam go ze spotkania w Dębicy- Blogerskiego Dnia Kobiet, organizowanego przez nasze siostry - Patrycję i Monikę. A będzie to Kremowy żel pod prysznic Dairy Fun o zapachu kokosa firmy Delia Cosmetic.




Żel znajduje się w plastikowej butelce o pojemności 400 ml. Muszę przyznać, że oprawa graficzna produktu jest baaardzo słodka :) Ja uwielbiam tak uroczo wyglądające kosmetyki bo cieszą oko :)
Zamknięcie butelki z żelem to tradycyjny "klik". Dobrze się zamyka i nie powoduje problemów przy otwieraniu, przez co produkt jest dobrze zabezpieczony i nie musimy się obawiać, że coś się nam wyleje.



Nie bez powodu na odwrocie producent umieścił znak przedstawiający zakaz spożywania ! Żel ten bowiem obłędnie pachnie kokosem - niestety zapach nie utrzymuje się długo a szkoda, bo jest przepiękny. Na skórze jest słabo wyczuwalny.Żel ma kremową konsystencję. Jeżeli chodzi o kolor to jest przeźroczysty, ale tak nie do końca. Taki trochę mętny ? Z pewnością będziecie wiedziały o co mi chodzi :)  Ładnie się pieni i rozprowadza po ciele. Skóra pozostaje delikatna i przyjemna w dotyku. Jeżeli chodzi o wydajność, to używam go od miesiąca i zostało mi tak mniej więcej pół butelki więc nie jest źle.


Co najważniejsze, żel nie wywołał u mnie żadnego podrażnienia ani uczulenia więc chwała mu za to. Dlatego też śmiało mogę Wam ten żel polecić. Produkt ten możecie znaleźć w drogerii iperfumy.pl, dokładnie pod nazwą Kremowy żel pod prysznic..




Jeżeli nie jesteście wielbicielkami kokosu a produkt Was zainteresował to bez obaw :) Farmona doczekała się całego działu kosmetyków na stronie,w tym serii Dairy Fun w wielu innych zapachach. 

Z chęcią dowiem się czy któraż z Was stosowała ten produkt lub jego inną wersję :) 




9 komentarzy:

  1. jeśli zapach kokosu to obowiązkowo chciałabym przetestować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie stosowałam jej, ale lubię zapach kokosu :) więc może być dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam tego żelu, ale przymierzam się.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam tego żelu ;) ale kto wie może będę miała jeszcze okazję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam ich, ale opakowanie na maks ami sie podobają :DDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie zapachy! Oczywiście nie sposób pominąć opakowania...cudowne! I te sztućce przekreślone, super pomysł

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapach idealnie pasowałby dla mojej przyjaciółki, która wszystko co kokosowe wprost kocha :) Ale z chęcią przetestuję takie cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń