13.04.2016

Egipski powiew świeżej bawełny - Kringle Candle Egyptian Cotton

Cześć,

Dzisiejszy post będzie nieco inny, ponieważ nie pokarzę Wam kosmetyku jak to zazwyczaj bywa. Zabiorę Was raczej w daleką podróż do krainy Nilu. Nie, nie mam w planach zafundować każdej mojej czytelniczce wycieczki do Egiptu :D Przedstawię Wam zapach od Kringle Candle Company o wdzięcznej nazwie Egyptian Cotton. Dostałam tą świecę od firmy iCandle.pl, żeby móc opisać Wam  jak pachnie świeża, egipska bawełna.




Do tej pory nie pojawiały się tu wpisy o żadnych świecach itp. więc nie do końca wiem jak mam zaprezentować zapach :)
Zacznę od takich rzeczy wizualnie dostrzegalnych. Świeca zapakowana jest w plastikowe opakowanie. Na wieczku znajduje się zdjęcie rosnącej bawełny z  nazwą. Bardzo fajnie i elegancko się prezentuje.


Jeżeli chodzi o sam zapach to jest on obłędny. Tak świeżo pachnie jak tyle co wyciągnięte z pralki pranie. Szczerze to ja nawet nie muszę tej świecy odpalać :D Czasami zwyczajnie ją wyciągam i wącha bo w tedy zapach jest silniejszy niż przy paleniu. Oczywiście, palona też zapach daje ale jest on mniej intensywny i jakoś się tak gubi. Nie jestem w stanie powiedzieć Wam na jak długo taka 35g świeczka wystarcza, ponieważ ja z reguły rzadko odpalam takie cuda. Do niedawna w ogóle tego nie robiłam ale za sprawą moich blogowych koleżanek woskomaniaczek postanowiłam popróbować. Z zapachów które obecnie posiadam, ten jest zdecydowanie moim ulubionym :)




Jeżeli jesteście osobami lubiącymi od czasu do czasu zapalić świece to całym sercem mogę polecić zapach Egyptian Cotton. Można się przy nim odprężyć i poczuć przyjemną świeżość. Cena takiej świecy to zaledwie 10 zł na stronie iCandle.pl.
A może macie jakieś ulubione zapachy godne polecenia ? 



9 komentarzy:

  1. Myślę, że zapach mógłby mi się spodobać. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. patrząc tylko na zdjęcia pomyślałam w pierwszej chwili, że to jakieś fajne masło do ciała a tu na ostatnim zdjęciu, zdjęte wieczko - niespodzianka - świeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam kilka wosków KC, ale wciaz nie miałam okazji ich wypróbować. Czas to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach może i przypadlby mi do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapach może i przypadlby mi do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach musi być obłędny <3

    OdpowiedzUsuń