06.03.2016

Piękne rzęsy z Muse Cosmetics

Cześć!

Jak widać coraz mniej mnie tu i niestety przez jakiś czas tak już zostanie. Jednak nie jestem w stanie pogodzić pisania postów, pracy licencjackiej, paznokci  i jeszcze studiowania. Jak znajdę wolną chwilę to łapię za aparat i staram się zrobić trochę zdjęć i naskrobać jakąś namiastkę postu :)

Ale dziś chciałam pokazać mój ulubiony tusz do rzęs. Tusz, który u mnie nie ma konkurentów a poznałam go właśnie dzięki byciu Blogerką. Mówię tu o maskarze zwiększającej objętość od Muse Cosmetics o wdzięcznej nazwie Erato.


Pierwszy egzemplarz dostałam na którymś ze spotkań w zeszłym roku ( niestety nie pamiętam u kogo to było :) ), kolejna przywędrowała do mnie na spotkaniu w Łańcucie u Kasi i Asi
Normalnie tusz wyposażony jest w trzy szczoteczki- dwie gumowe i jedną z włosiem. Ja otrzymałam egzemplarze tylko z gumową szczoteczką, jednak nie przeszkodziło mi to w jego ocenie. Co prawda nie mogłam się przekonać o całkowitych zdolnościach całego "pakietu" ale jestem w pełni zadowolona z użytkowania wersji z jedną szczoteczką.



Erato to nie tylko sam tusz. Jest to produkt, który dodatkowo wzmacnia rzęsy i przyczynia się w pewnym stopniu do ich wzrostu.Rzęsy pomalowane tą maskarą są czarne, podkręcone i dłuższe. 
Tusz nie sprawia problemów w użytkowaniu i co najważniejsze nie skleja mi rzęs i nie zostawia grudek. Jest też bardzo wydajny i starcza na długie tygodnie. Jedyne co mnie trochę odstrasza to jego cena.Pakiet kosztuje niestety w okolicach 100 zł.



Zauważyłam też delikatny wzrost rzęs więc jak najbardziej jestem zadowolona. Gdybym miała odpowiedzieć czy polecam produkt to zdecydowanie odpowiedź brzmiała by TAK :) 








 Chętnie poznam opinie innych dziewczyn, które znają ten tusz :) Wiem, że kilka z Was go ma a niektóre nawet cały pakiet :)



13 komentarzy:

  1. ja jak swój otworzyłam to był suchy i nie było już czym malować... wylądował w koszu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe, że miałaś opakowanie testowe ( ja też jedno mam ) a wiadomo jak to czasem jest z testerami od firm :/

      Usuń
  2. Ja nie miałam okazji go jeszcze używać :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój leży i czeka na swoją kolej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. użyłam 3 razy. u mnie nie daje żadnego efektu jedynie barwi rzęsy... niestety też odbija się bardzo mocno na mojej powiece i rozmazuje w ciągu dnia :( jestem rozczarowana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać ile osób tyle opinii :) mi się całe szczęście nic nie odbija i nie rozmazuje.

      Usuń
  5. Mogłaś zrobić zdjęcie przed i po bo nie bardzo wiem jak wygladalo twoje rzęsy przed zeby ocenić efekt końcowy 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny efekt. Ja swojego jeszcze nie użyłam, mam odżywki do rzęs, a jestem ciekawa, jak działa na wzrost, więc nie będę używac jednego i drugiego:)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny taki naturalny efekt ;D ja o sowim zpaomniałam niestety :<<

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tego tuszu, dla mnie chyba byłby za słaby :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cena faktycznie odstrasza, ale opakowanie ma cudowne!

    OdpowiedzUsuń