21.03.2016

Makijaż nowościami - Debiut na " jutubach"

Cześć,

Dziś post bardzo krótki w słowa czytane. Zapraszam Was do zaparzenia sobie pysznej kawusi i pooglądania filmu, w którym robię makijaż nowościami w moim kufrze :) Tak jak widnieje w tytule - jest to mój debiut na " jutubach" i powiem Wam szczerze, że gdyby nie fakt, iż nie mogę dodawać na bloga większych rozmiarowo filmów to bym się na YT zapewne nie zdecydowała bo od samego początku zakładałam, że będą to tylko i wyłącznie filmy na bloga i stronę na Facebooku. Mimo, że technicznie jeszcze jest średniawo  jestem zadowolona z tego materiału bo w końcu udało się coś nakręcić :D

A o czym dokładnie będę mówić dowiecie się oglądając film :)



Oczywiście jestem ciekawa czy znacie omawiane przeze mnie kosmetyki i co możecie o nich powiedzieć :) Jeśli film się spodobał to będzie mi miło jeśli dacie kciuka w górę ( albo się szarpniecie na suba :D ). 

6 komentarzy:

  1. Też zaczęłam nagrywać! Brawo dla nas! I trzymam za nas kciuki! Powodzenia:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Może skusisz się na wyzwanie makijażowe u mnie:) Zostały jeszcze cztery tematy do realizacji:)

      Usuń
  2. oglądałam zasubskrybowałam :D i tez chcę zacząć nagrywać! ale mój obecny sprzęt sie do tego nie nadaje :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo konkretne rady w makijażu, ja nagrywać nie będę ale ogladać Ciebie na pewno :) Obserwuję Blog bo ciekawie tutaj u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za "jutuby"! :)

    OdpowiedzUsuń