15.03.2016

Japoński sposób na piękną cerę - Missha Pure Source Bawełniana maseczka z ekstraktem z jagody Acai

Cześć,

Ostatnio na moim blogowym profilu pojawił się film w którym zapowiadałam recenzję jednego z upominków od drogerii  iperfumy.pl. Drogeria była jednym ze sponsorów ostatniego spotkania i obdarowała nas bardzo hojnie, więc przyszedł czas na pierwszą recenzję. Przedstawię Wam dzisiaj Bawełnianą maseczkę z ekstraktem z jagody Acai firmy Missha. Czy okazała się strzałem w dziesiątkę czy może wręcz przeciwnie ?




Maseczka produkowana jest przez japońską firmę Missha, która słynie z wykorzystywania w swoich produktach naturalnych składników. Mi przypadła do testowania wersja z ekstraktem z jagody Acai o właściwościach odżywczych i rewitalizacyjnych.



Trzy główne składniki maseczki to kolejno:
  • Kwas fitowy , czyli związek występujący w nasionach i roślinach strączkowych którego zadaniem jest nawilżenie i wygładzenie skóry.
  • Chitozan będący pochodną chityny o właściwościach łagodząco-kojących 
  • Jagody Acai, które odżywiają skórę oraz hamują rozwój wolnych rodników.

Praca z maseczką w formie bawełnianej tkaniny kształtem imitującej ludzka twarz jest banalnie prosta. Po wcześniejszym oczyszczeniu skóry nakładamy maskę na twarz i odczekujemy 15- 20 min, po czym zdejmujemy tkaninę i wklepujemy resztki preparatu. Dla lepszych efektów zaleca się stosowanie zabiegu 2- 3 razy w tygodniu.


Podczas jej testowania nasunęło mi się kilka spostrzeżeń. Po pierwsze cały zabieg jest bardzo przyjemny. Na twarzy czuć kojący chłód a delikatny zapach potęguje uczucie komfortu. To co mi się nie spodobało to ogromna ilość produktu zarówno na tkaninie jak i pozostałości w opakowaniu. Jest to dla mnie trochę marnotrastwem, ponieważ to co zostało w opakowaniu + to co zostało wsiąknięte w maskę spokojnie wystarczyło by na drugi egzemplarz. Po ściągnięciu maski z twarzy też trochę produktu zostaje więc trzeba wmasować resztki w skórę twarzy.Sama skóra po zabiegu jest delikatna i bardzo przyjemna w dotyku. Efekt ten utrzymuje się nawet po całym dniu. Oczywiście maska jest odpowiednia do każdego rodzaju cery i bez względu na wiek. Cena za sztukę to niecałe 8 zł więc polecam chociażby na wypróbowanie.



Tą maskę oraz inne jej wersje zakupić możecie w drogerii internetowej iperfumy.pl pod poniższymi linkami :



Czy polecam ? Owszem i sama chyba skuszę się na zakup innych wersji bo powiem szczerze, że zaciekawił mnie ten produkt :) A na sam koniec podrzucam Wam filmik o którym mówiłam na początku.

video

 Co powiecie na temat takich filmików ? Myślicie, że warto uderzyć w nagrywanie dla Was recenzji ? Koniecznie podzielcie się swoim zdaniem :)

5 komentarzy:

  1. Polubiłam maseczki w płachcie, zazwyczaj dają właśnie taki fajny efekt chłodzący :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jeszcze swojej maseczki nie używałam, ale już mnie Twoja kusi :D Nagrywaj! Będę chętnie oglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja planuję jutro zrobić małe SPA i przetestować tą maskę :)

    OdpowiedzUsuń