19.03.2016

Co przywiozłam z Dębicy ?

Cześć,

Minął już prawie tydzień od spotkania w Dębicy więc przyszła pora na podziękowania dla sponsorów i prezentację upominków. Całość postanowiłam podzielić na trzy części, ponieważ jest tego naprawdę sporo ! Polecam usiąść z kubkiem kawy i najlepiej jakimś prowiantem :D

Na początek pragnę podziękować wszystkim sponsorom biorącym udział w naszym spotkaniu :




Podziękowania należą się również dla Patrycji i Moniki, za to że tyle dobroci dla nas zorganizowały :)

PART I
























































PART 2
































PART III
 Ta część jest najbardziej przyjemna, szczególnie dla podniebienia :D Jest tu coś do zjedzenia, wypicia i na lepsze trawienie.




Luxure Perfumes






















Tak oto wyglądał ogrom niespodzianek, które przywiozłam z Dębicy :) Było tego naprawdę dużo i gdyby nie Grzesiek naszej Asi to pewnie nie dowiozła bym tego do Rzeszowa ! 

Jeszcze raz wszystkim serdecznie dziękuję - zarówno sponsorom jak i organizatorkom :*







7 komentarzy:

  1. Ile wspaniałości :)
    Ja postarałam się o podobną liczbę ilość upominków na swoje spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To teraz życzymy miłego i smacznego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahhaha :D ale nigdy nie zapomnę naszego powrotu :D Udanych testów :* :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne rzeczy <3 każda blogerka mogła uczestniczyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co pamiętam to chyba były zapisy i kto pierwszy ten lepszy :)

      Usuń