23.02.2016

Inglot pomadka do ust 863

Witajcie :)

Dzisiaj post krótki z większością zdjęć pokazujących pomadkę do ust nr 863 firmy Inglot. Jeśli ktoś śledzi mnie od dłuższego czasu to z pewnością zauważył, że Inglot często gości w mojej kosmetyczce. Lubie te kosmetyki i chętnie po nie sięgam :) Dzisiejsza pomadka to mocny odcień czerwieni idealny na większe wyjście.



Pomadka bardzo ładnie współpracuje z naszymi ustami  i aplikacja nie sprawia żadnych problemów. Jej delikatna, masełkowa konsystencja wzbogacona o wysoką pigmentacje  pozwala na pokrycie całej powierzchni ust już jednym pociągnięciem. Dodatkowo pomadka prześlicznie pachnie :) 


Pomadka znajduje się w metalowym, typowym dla produktów Inglot  opakowaniu. Produkt jest wykręcany. Ja osobiście bardzo ją lubię i nie sprawia mi żadnych problemów w użytkowaniu. Cenowo pomadka mieści się w przedziale 25 -30 zł. 










6 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolor. Ja muszę w końcu coś kupić z tej firmy. Kuszą mnie cienie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie intensywne kolorki :P)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie kolorki lubię u kogoś ale ja sie w nich nie czuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam jeszcze pomadki z Inglota, ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń