27.01.2016

Mr White & Mr Brown

Cześć Wszystkim :)

Ja już po sesji więc mogę się zabrać trochę za pisanie ( w końcu przestanie tu być  kilkutygodniowy zastój). Dzisiejszy post będzie taki jak ostatni, ponieważ chcę Wam pokazać kolejną stylizację i trochę powylewać żale na tytułowego Mr White :D Jak się zapewne domyślacie chodzi tu o 001 Strong White. Ale wszystko w swoim czasie. Towarzyszył mu dziś będzie 137 Cinnamon Coffe.



Mr White to niezły gagatek ! Początkowo myślałam, że tylko mój egzemplarz jest taki wadliwy ale po przeczesaniu internetów okazało się, że wiele dziewczyn ma z nim problem. Na czym ten problem polega ? A no na tym, że potrafi się brzydko zmarszczyć mimo cienkich warstw ( rozumiem, że to produkt mocno napigmentowany i trzeba uważać z grubością warstw bo mogą się nie zgrzać ). Gdyby na tym się kończył cały problem, jeszcze bym to wybaczyła.Niestety robią się dużo gorsze rzeczy....Otóż ten oto kolor 001 Strong White potrafi zejść w połowie z paznokcia po przetarciu cleanerem.Wyobraźcie sobie sytuacje w której  robicie akwarele na białym podkładzie, przecieracie go aby nie był lepki po czy wraz z wacikiem odchodzi połowa koloru...I weź tu teraz wytłumacz klientce dlaczego musisz zaczynać wszystko od nowa. Gdy zapytałam za pośrednictwem Facebooka co na ten temat ma do powiedzenia firma, zostało mi zasugerowane, że jestem mało inteligentna i nie potrafię nakładać cienkich warstw. Napomnę, że pod moim postem odezwało się mnóstwo dziewczyn z tym samym problemem i wszystkie zostałyśmy podsumowane tym jednym stwierdzeniem. Coś tu chyba jest nie tak ? No ale dość żalenia, bo nie taki cel dzisiejszego wpisu :)



!37 Cinnamon Coffe sprawdza się perfekcyjnie i tu nie mam nic do zarzucenia :) W stylizacji połączyłam te dwa kolory ( początkowo był jeszcze Black Diamond ale ten to takie figle płata, że musiałam go całkowicie ściągnąć ) z efektem syrenki i zdobieniem na palcu serdecznym. Cały zarys stylizacji wyszedł jako propozycja od Klaudii , na której to dłoniach ją wykonałam. Będę teraz chwalipięta i powiem, że jest to jedna z dwóch , które znalazły się w tym tygodniu w Najlepszych Stylizacjach Tygodnia Akademii Semilac ! Nawet nie wiecie jak bardzo mnie to cieszy :) Taki mały sukcesik.









Podzielcie się Waszymi doświadczeniami z 001 Strong White jeżeli takowe posiadacie. Chętnie dowiem się jak się sprawdza u innych :) Co powiecie na temat stylizacji ? 

13 komentarzy:

  1. Cinnamon Coffe mi się nie podoba, może to kwestia koloru skóry i tego jak ze sobą to współgra ;) nie mniej ten biały pazur ze wzorkiem świetny chciałabym tak umieć zrobić

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja właśnie też mam problem z tym białym lakierem... Ale po wyjęciu z buteleczki, przecieram nóżkę pędzla, żeby mi nic nie spływało i prawie suchym pędzlem maluję 3-4 warstwy, żeby było krycie i tak się sprawdza... ale to muszą być naprawdę cienkie warstwy :/
    Taka sama sytuacja jest z czarnym ;c masakra...
    Zdobienie jest genialne! I gratuluję galerii w Akademii Semilac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz co ? Ja mam znowu problem problem tym białym bo jakieś pęcherzyki robi N paznokciach ale żeby schodził z wacikiem to mi się nie zdarzyło 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny mani :) Mam ten biały kolor i też zdarzają mu się zmarszczki, ale nic poza tym. Używam go najczęściej do zdobień i w takiej roli sprawdza się najlepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam dokładnie ten sam problem z białym, okropnie się marszczy. 137 piękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie również biały płata figle, czasem się marszczy, czasem nie, a od czego to zależy nie mam pojęcia. Czarny niestety, robił pęcherzyki. Z innymi kolorami raczej bez problemu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to samo dzieje się z moim czarnym :)

      Usuń
  7. Bardzo podoba mi się ten ciasteczkowy kolor i przepiękny mani ! :)

    http://wszystkooczymmarzakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń