17.01.2016

Mój podkład niezastąpiony - Affinitone 03 Light Sand Beige

Witajcie,

Dziś przychodzę aby przedstawić Wam mój numer 1 wśród podkładów - Maybelline New York Affinitone, w odcieniu 03 Light Sand Beige. W swoim życiu przeszłam przez wiele firm i podkładów i miałam okazję wypróbować wiele produktów tego typu. Affinitone jednak utkwił mi w pamięci i od dłuższego czasu regularnie go używam.



Za co uwielbiam ten podkład ?

Za to ,że jest lekki i funkcjonalny, ponieważ plastikowa tubka nadaje się do transportowania wszędzie - nawet w torebce bez obawy, że zatyczka się otworzy i zawartość wyląduje we wnętrzu.

Kolejna rzecz to jego płynna konsystencja, bez problemu łącząca się z innymi podkładami i fakturami. Z racji tego, że najjaśniejszy kolor z dostępnej gamy jest trochę ciemny zwykłam rozjaśniać  go innym podkładem oraz mieszać z bazą redukującą zaczerwienienia z Catrice. Dodatkowo jego konsystencja pozwala na swobodną aplikację ( co w przypadku podkładów o dość kremowej i ciężkiej konsystencji jest problemowe).



Jego lekkość nie tyczy się tylko wagi. Również podkład sam w sobie jest lekki i daje ładne, satynowe wykończenie ( tylko takie skojarzenie przychodzi mi tu na myśl). Pod żadnym względem nie zatyka porów a stopień krycia można ocenić na zadowalający.

Ponadto producent zapewnia Nas o nawilżających właściwościach podkładu. I tu się muszę zgodzić w 100 %. Żadnych suchych skórek i uczucia ściągnięcia na twarzy.

Co do trwałości to jest ona dobra, aczkolwiek nie polecam na wielkie wyjścia ( chyba, że utrwalony zostanie fixerem). Jak na podkład w tej cenie jest ok.

A jeśli o cenie mowa to właściwie są to grosze :) W regularnej sprzedaży zakupimy podkład za 25 zł, ale radzę szukać promocji na których ceny zaczynają się już od 15 zł ( ja kupuję zawsze w SuperPharm właśnie w takiej cenie)


Co tu dużo pisać, dla mnie jest to podkład idealny :)







Ciekawa jestem waszych spostrzeżeń :) Co myślicie o tym produkcie, jak się u Was sprawdza? A może jesteście w stanie polecić mi jakieś swoje hity ??

8 komentarzy:

  1. Zaciekawiłaś mnie ... Z przyjemnością wypróbuję jak wykończę swój z Luxe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś bardzo go lubiłam ale potem przestał mnie zadowalać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam go ale jakoś nie polubilismy się. Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś do tej pory nie miałam tego podkładu. Fajnie, że się sprawdza. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. używałam go x lat temu :D i nawt go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten podkład :) jego lekkość jest po prostu genialna :)

    OdpowiedzUsuń