21.01.2016

A może by tak "laleczkowy róż" ?

Cześć,

Dzisiaj chcę Wam pokazać jeden z moich ulubionych kolorów hybryd Semilac - "laleczkowy" Pink Doll. Kolor ten jest dla mnie idealny zarówno  na zimę jak i w lecie! Najpiękniej oczywiście wygląda latem, kiedy kontrastuje z delikatną opalenizną. Gościnnie w poście wystąpi dziś Karolina, ponieważ to właśnie  jej  stylizacja spodobała mi się tak bardzo, ze postanowiłam ją Wam pokazać.


O lakierach Semilac pisałam już jakiś czas temu i możecie poczytać o tym uzależnieniu TU. Dlatego też w postach takich jak te nie będę Wam recenzowała produktów, tylko przedstawię moje stylizację z wykorzystaniem tych poszczególnych kolorów.



Używam tego koloru od dawna i zawsze mogę na nim polegać. Mam pewność, że nigdy nie stanie się coś nieoczekiwanego i za każdym razem będzie się pięknie prezentował na paznokciu.



 Dziś do nr 033 Pink Doll dobrałyśmy zdobienie ze złotą tasiemką.Dla mnie wyszło rewelacyjnie i naprawdę byłam z tej stylizacji zadowolona ( a ja rzadko jestem zadowolona w 100 % ). No i najważniejsze, że Karolina była zadowolona  :)
 A oto efekty :






Jak podoba Wam się Pink Doll i nasza stylizacja ? :)

15 komentarzy:

  1. Śliczny kolor a całość bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten kolor, ale czeka na wiosnę :) Stylizacja bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny kolorek :)

    Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/01/nowosci-czyli-zamowienia-z.html
    Z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak, Pink Doll to rewelacyjny kolor, uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne paznokcie. Bardzo ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie ładny! Niby róż, ale odcień inny od pozostałych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam bardzo podobny kolor lakieru, jeden z moim ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny odcień, chciałabym mieć taki na swoich pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny kolorek:) ja kilka razy probowałam z tasiemką coś zrobić, ale zawsze się odklejała na wolnym brzegu;/ a dobrze zalewałam topem.

    OdpowiedzUsuń