04.12.2015

ZOEVA Makeup Tote Bag

Cześć,

Dziś chciałam Wam pokazać rzecz, która ułatwiła mi życie i odciążyła mój biedny kręgosłup. Mowa będzie o "torbie wizażysty" firmy Zoeva. Bardzo fajny filmik na ten temat nagrała Maxineczka, która mnie tą torbą zaraziła ( jak prawie wszystkim ) :D Dotychczas moje skarby podróżowały w dość ciężkim kufrze i sprawiały spory kłopot. Koniecznym było zainwestowanie w coś pojemnego i o wiele mniej ciężkiego.



Na pierwszy rzut oka na myśl przychodzi stwierdzenie " Jaka ona jest mała". Nic bardziej mylnego! Torba mimo małych rozmiarów jest bardzo pakowna. Podzielona jest na trzy komory wypełnione kieszeniami i przegrodami. Solidnie wykonana z materiału  imitującego skórę.


Pierwsza komora składa się z trzech wąskich przegród i dwóch  kieszeni z siatki. Idealne miejsce na lusterko oraz  inne przybory niezbędne przy wykonywaniu makijażu.

Druga komora posiada miejsce na transportowanie pędzli oraz trzy gumowe przegrody na palety. Osobiście jednak pędzle trzymam w specjalnym pokrowcu a całą komorę zapełniam paletami.

Trzecia komora to trzy kieszenie zamykane na magnes i przegrody na kredki itp. Tutaj chowam podkłady, pudry, korektory,tusze, szminki i konturówki.



Na zdjęciach widzicie torbę zapakowaną ale nie do granic możliwości. Jest bardzo pojemna i zdecydowanie nie obciąża swoim ciężarem kręgosłupa.Boczne szwy pozwalają wypakować ją po same brzegi :) Jest estetyczne wykonana i cieszy oko. Wyposażona w solidne zamki działające bez zarzutów. Cena takiej torby to około 180 zł. Wydatek dość spory ale uważam,że warto zainwestować :)









 Nie ma chyba rzeczy do której mogłabym się tu przyczepić. Spełnia swoje zadanie i jak najbardziej odpowiada temu, o czym zapewnia nas producent.Czyżby produkt idealny ? :)

13 komentarzy:

  1. Ta torba wygląda super :) i jest taka pakowna :)
    Obserwuję :) z chęcią zostanę na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna:)
    Sama kiedyś o niej myślałam :)
    Kochana powiedz skąd masz te pędzle ze złotymi trzonkami?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta torba i bardzo pojemna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi najbardziej spodobała się jej zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no no no :) wygląda szalenie interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna jest :) ja teraz poluję na jakiś porządny zestaw pędzli i nie mogę się zdecyodwać.;P musze jakoś spożytkować stypendium;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta torba jest cudownaaa! Ale kiedy się zbiorę w sobie by wydać 200zł na nią? :/...

    OdpowiedzUsuń