15.12.2015

Świąteczne zdobienie - 039 Sexy Red, 001 Strong White, 094 Pink Gold

Witajcie!

Świąteczny klimat panuje już od dobrych kilku tygodni i przyszła pora, żeby na blogu pojawiło się coś z tym klimatem związanego :) Dlatego też postanowiłam zaprezentować Wam zdobienie w iście świątecznym stylu.Nie obędzie się tu oczywiście bez czerwieni, bieli, odrobiny błysku i uroczych reniferów. Całość wykonana została lakierami hybrydowymi Semilac i farbami akrylowymi, a dłoni użyczyła mi Emilka. Zapraszam do obejrzenia zdjęć !



Paznokcie Emilki pomalowałam lakierami nr 039 w kolorze pięknej czerwieni, 001 tradycyjna biel i 094 w odcieniu różowego złota.Część paznokci pokryłyśmy "efektem syrenki", który według mnie najlepiej prezentuje się na białym podkładzie. Aby podkreślić ten świąteczny klimat na paznokciach dodałam dwa ręcznie malowane reniferki i czapkę mikołajkę. Całość prezentowała się bardzo ładnie i spodobała się Emilce. 








Tego typu zdobienia wyglądają bardzo efektownie ale niestety przeważnie na długich paznokciach.Co do lakierów to niedługo pojawi się oddzielny post o mojej małej kolekcji i wszystko Wam w nim opisze :)

9 komentarzy:

  1. Super zdobienie! Mam pytanie, nie żółknie Ci ta biel? Mam ją i przy topie również z Semilaca przez max 1 dzień jest faktycznie biała, a później zwyczajnie żółknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy mi się nie przydarzyło żeby coś się z nią działo.

      Usuń
  2. oddaj mi trochę tych zdolności:) mi nawet serduskzo czy gwiazdka nie chce dobrze wyjść;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne , Piękne, Piękne ... Jak ja bym chciała mieć taki talent!! Aj;*

    OdpowiedzUsuń