18.12.2015

Spotkanie na Kresach Przemyśł 12.12.2015

Cześć :)

Dzisiaj mam dla Was relację z ostatniego spotkania, które organizowałam w Przemyślu.Przemyśl - piękne miasto warte zobaczenia dlatego też moja decyzja odnośnie miejsca spotkania była oczywista. Przemyśl znam od dziecka mimo,że nie pochodzę z tego miasta.Jako miejsce spotkania wybrałam przecudowną restauracje Cuda Wianki w samym rynku miasta, tuż przy ratuszu.restauracja zachwyciła wszystkie Dziewczyny i aż żal było wychodzić :)



Z Dziewczynami umówiłyśmy się na godzinę 13.00 ale Magda i Paulina zawitały trochę szybciej i już na mnie czekały.O 13.30 byłyśmy w komplecie :) Tradycyjnie zaczęło się od pałaszowania smakołyków i z ręką na sercu muszę przyznać,że aż szkoda było jeść tych pięknie podanych pyszności.Całe nasze spotkanie przebiegło w świątecznym klimacie z nastrojową muzyką z Kevina w tle.Zachwytów nad wystrojem restauracji było tyle,że ciężko to zliczyć.Można powiedzieć,że to spotkanie było raczej takimi ploteczkami przy kawie i odbiegało nieco od typowych spotkań blogerskich.












Z racji tego,że święta za pasem nie mogło się obyć bez prezentów :D Musiałyśmy być bardzo grzeczne w tym roku, ponieważ Mikołaje bardzo się postarali :D Dziękuję mojemu jak i wszystkim pozostałym !







Na koniec oczywiście świąteczna sesja pod ogromną choinką na rynku :) Dziękuję mężowi Kasi za cierpliwość i pełnienie roli fotografa :D 






Każda z dziewczyn dostała również skromny prezent od sponsorów :)










Dziękuję wszystkim za spotkanie i masę nowych pomysłów na kolejne spotkania. Mam nadzieję,że uda Nam się zrealizować Nasz plan na Majówkę Blogerską :) 

7 komentarzy: