15.11.2015

Szkole się, szkolę..... Warsztaty Mix Media

Cześć :)

Dzisiejszy post to taka mini relacja z warsztatów, w których uczestniczyłam w zeszłą niedzielę. Co to za warsztaty, zapytacie ? Otóż jakiś czas temu postanowiłam podszkolić swoje umiejętności w zakresie wykonywania stylizacji paznokci. Zakupiłam kilka produktów i ruszyłam w wir nauki ! Póki co uczę się na dłoniach koleżanek i wykonuję najprostszą w świecie i dostępną dla każdego hybrydę :) Jak wiadomo, samemu nauczysz się sporo, ale jednak nie wszystkiego. Dlatego też w niedzielę brałam udział w warsztatach stylizacji salonowych zdobień Mix Media zorganizowanych przez Paznokcie Hybrydowe Katarzyny w Przemyślu. Co prawda taka przyjemność trochę mój portfel zabolała ale wychodzę z założenia, że "papier" zawsze się przyda :)


Warsztaty odbyły się w małym gronie sześciu osób, co wg mnie było bardzo dobrym rozwiązaniem, ponieważ Kasia ( Ile ta dziewczyna ma energii :D ) mogła poświęcić czas każdej z Nas. Powiem Wam, że te 8 godzin naprawdę dużo mi dało. Na początek zabrałyśmy się za cieniowanie pudrami akrylowymi, do tego skin effect i ornament. Ufff, ale się namęczyłam :D Najgorzej było z efektem węża, który ( paradoksalnie!!) wykonywałam wcześniej sama i nie sprawiał mi problemu. Potem przyszła pora na glass effect, który okazał się nie być aż tak banalny na jaki wygląda :) Najlepszą częścią były dla mnie rajstopki :) Takie malowanki wychodzą mi dobrze ale muszę poświęcić im trochę czasu :) Na sam koniec gradient i ombre hybrydą.


Co mi dało to szkolenie ? Oprócz certyfikatu zdobyłam również sporą wiedzę i umiejętności praktyczne. Poznałam nowe produkty i techniki zdobień. Na zdjęciu powyżej możecie zobaczyć efekty naszych wypocin ( moje to oczywiście te z pustym miejscem :D ). Kasia była świetną instruktorką, która podpowiadała, chwaliła i karciła ( jak coś jej nie pasowało w zdobieniu to całość szła od nowa :D ). Miło spędzona niedziela, którą z chęcią bym powtórzyła :)

5 komentarzy:

  1. Gratuluję zdobycia nowych umiejętności. Ja mam zamiar w przyszłości wybrać się na kurs wizażu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne są takie szkolenia, zawsze jesteśmy bogatsi o nowe umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie że mogłas być w takim miejscu! i piekna koszula !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się zapisałam do rocznej szkoły manicure, ale jak na razie nie nauczyłam się niczego nowego ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne jest to, że jak się bierzesz za coś to porządnie, a nie jak część babeczek z rzeszowiaka które się ogłasza :)

    OdpowiedzUsuń