03.11.2015

Piraci z Karaibów i klątwa.... Białej Perły :)

Cześć,

Dziś chcę Wam opowiedzieć o "efektach" wybielania uzębienia produktem firmy Biała Perła.Biała Perła system 5 dni to kuracja do wybielania w warunkach domowych.Jest oparta o formułę jednofazowego wybielania oksydacyjnego.Zawartość jednego opakowania  wystarcza średnio na 5-10 dni kuracji przy stosowaniu 1-2 razy dziennie. Producent zapewnia nas o całkowitej ochronie szkliwa i dziąseł ale z tym różnie bywa ;/



Kuracje miałam okazję testować dzięki upominkowi od firmy na spotkaniu w Łańcucie. Pokrótce pokażę co  wchodzi w skład takiego zestawu.

Można rzec, że zestaw to full wypas :D Znajdziemy tam pastę, żel, płyn, aplikatory a nawet wskaźnik skali bieli i etui. Do tego oczywiście dołączona instrukcja.


Podczas kuracji należy pamiętać o kilku istotnych rzeczach. Przede wszystkim musimy ograniczyć spożywanie produktów mogących barwić zęby, czyli kawa, herbata oraz czerwone wino.Kuracja jest również wyzwaniem dla palaczy, ponieważ palenie tytoniu  jest niewskazane.Szczególną ostrożność  należy zwrócić na stosowanie żelu.Kuracja nie jest pod żadnym pozorem do stosowania u dzieci!!

Jakie są moje odczucia ? No cóż, niestety nie jestem w stanie pokazać Wam efektu mojego wybielania ponieważ nie ukończyłam kuracji.Moje dziąsła mają skłonności do krwawienia i kuracja tylko to krwawienie zwiększyła. Dlatego tez moja opinia musi pozostać neutralna bo nie mogę jednoznacznie stwierdzić czy faktycznie działa czy nie. Cena takiego zestawu jest całkiem spora bo waha się od 60-90 zł.

Trochę jestem zawiedziona tym,że nie mogłam dokończyć kuracji. Jestem ciekawa Waszych efektów z Białą Perłą :) Sprawdziła się czy też miałyście problemy ? :)

8 komentarzy:

  1. Szkoda, że tak źle wpływa na dziąsła ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam bardzo wrażliwe dziąsła, wiec raczej nie produkt dla mnie: *
    Tytuł postu świetny, przyciąga uwagę: )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam kiedyś dłuższy system i fajnie mi wybieliła ząbki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze styczności z białą perłą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam Białą perłę ale tą starą wersję i do dziś mam bielsze zęby niż miałam, aczkolwiek w między czasie przeszłam też tą 10 dniową kurację bialej perły, która była dużo słabsza od tej starej wersji...:( poza tym stosuję pasty wybielające, a kawa czy palenie nie wchodzą w grę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie zastanawiałam się nad jej zakupem... Mam naturalnie ciemny kolor płytki nazębnej niestety.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja miałam tą kurację jak trwała jeszcze 10 dni :) U mnie nie powodowała krwawienia ani podrażnienia dziąseł i nieco rozjaśniła zęby. Nie był to jakiś spektakularny efekt wow, ale zawsze coś :) Pytanie tylko czy warto wydać na tą kurację tyle kasy, skoro u Ciebie podrażniła dziąsła, a u mnie wybieliła ledwo odrobinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie ez podrażnień, ale i bez spektakularnych efektów

    OdpowiedzUsuń