14.11.2015

Nie wszystko złoto, co się świeci ? A jednak! - Awesome Metals eyeshadow Rose Gold

Cześć :)

Strasznie długie przerwy tu ostatnio goszczą ale to wszystko za sprawą studiów i pisania pracy dyplomowej :)

Dziś chcę się z Wami podzielić opinią na temat kultowego już produktu marki Makeup Revolution - Metals Eyeshadow w kolorze Rose Gold. O foliach jest głośno od momentu ich pojawienia się na rynku, co wcale mnie nie dziwi, ponieważ jest to produkt idealny.


Miałam w planach kupno tego koloru już dawno ale zawsze brakowało go w magazynie. Dopiero, gdy odkryłam w swoim mieście sklep oferujący kosmetyki Makeup Revolution stacjonarnie udało mi się dorwać go w moje ręce.
Pierwsze wrażenie ? Piękny, błyszczący kolor w eleganckim i poręcznym opakowaniu. W zestawie dołączony jest Primer i tacka do "rozrabiania" produktu, ale wg mnie jest to zbędne.
Już pierwsze dotknięcie produktu daje wrażenie delikatnej, puszystej masy. Palec dosłownie zapada się w głąb produktu.


Najlepiej jest zaaplikować go palcem - wtedy kolor jest bardziej nasycony. Jeżeli jednak zależy nam na delikatnym rozświetleniu polecam pędzel :) Rose Gold to przepiękne złoto z różowymi tonami. Dobrze wygląda na powiece zarówno w połączeniu z innymi cieniami jak i samodzielnie. Jest bardzo trwały ale uwaga: PRZY APLIKACJI LUBI SIĘ OSYPAĆ NA POLICZKI. Na Sylwestra i Karnawał będzie to idealny produkt. Teraz poluję na inną wersję tego produktu, ale pochwale się dopiero, jak uda mi się go zdobyć :)





Czyż nie jest piękny ? :) Powiem Wam, że chyba nigdy nie byłam zauroczona kosmetykiem tak jak w tym przypadku :)

7 komentarzy:

  1. Przez Ciebie ja też ją kupiłam! ;-) faktycznie cudeńko <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba pora na zakup tej folii, bo wy wszystkie blogerki tak kusicie że niedługo mnie skusicie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, nie miałam jeszcze styczności z foliami od MR. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wygląda, na sylwestra jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam go, na oczach wygląda nieziemsko! <3

    OdpowiedzUsuń