20.11.2015

Królestwo róży - różana sól do kąpieli EKOA

Witajcie

Dzisiejszy post będzie pachnący ! Mam Wam bowiem do pokazania sól do kąpieli o cudownym zapachu dzikiej róży.Mam okazję ją testować dzięki uprzejmości firmy Ambasada Piękna , która była sponsorem upominków na spotkaniu w Łańcucie.

Powiem szczerze, że gdy Asia Whatka napisała do mnie : " O nic nie pytaj tylko wybierz - sandałowiec, rozmaryn, eukaliptus, róża ? ", byłam przekonana, że chodzi o jakiś olejek eteryczny albo wosk. Jak się okazało byłam w wielkim błędzie :D Dostałyśmy sole do kąpieli! Dla mnie bardzo fajna sprawa. Pierwszy kontakt z zapachem i już wiem, że się zakochałam <3 Poczułam piękny, mocny i jakże rzeczywisty zapach polnej róży. Nie takiej z kwiaciarni tylko różowej róży polnej, z której nasze babcie robiły konfitury i nalewki :)


Jest to drobnoziarnista sól bardzo przyjemnie pachnąca różą. Rozpuszcza się bez zarzutu i pozostawia swój mocny, aczkolwiek ulotny zapach. Na skórze jest on niewyczuwalny. Pojemność opakowania to zaledwie 300 g, które wg producenta mają służyć na 3 kąpiele (osobiście uważam, że 1/3 opakowania na jedną kąpiel to zbyt wiele). Kąpiel z tą solą powoduje, że skóra staje się miękka i bardzo gładka.Można powiedzieć, że nawet delikatna :) Jeżeli zależy Wam na relaksacyjnej i odprężającej kąpieli to ta sól jest to tego stworzona.Mamy teraz długie, jesienne wieczory, więc czemu nie zrobić sobie domowego spa w łazience ? Nastrojowa muzyka, świece,piana i sól o zapachu róż :) Dla mnie bomba!!


Co powiecie o tym produkcie ? Skusicie się ? :)

4 komentarze: