21.11.2015

Jadwiga Naturalny Puder do Cery suchej i Normalnej

Cześć,

Dzisiaj pora na napisanie paru słów na temat kolejnego produktu ze spotkania w Łańcucie. Chcę Was bliżej zaznajomić z pudrem naturalnym firmy Jadwiga :) Jeżeli ktoś ogląda Maxineczkę, to szybko skojarzy, że w jednym z jej filmów była mowa właśnie o tym produkcie. Dlatego też, gdy dostałam możliwość wybrania kosmetyku z asortymentu firmy postanowiłam przetestować właśnie ten puder.

Puder znajduje się w plastikowym opakowaniu sporej wielkości. Wewnątrz posiada plastikowe sitko i gąbkę zabezpieczającą. Sitko niestety nie sprawdza się zbyt dobrze, ponieważ bardzo ciężko jest wydobyć z jego pomocą puder.Przykrywka jest dość wysoka, dzięki czemu możemy "mieszać" pędzlem produkt jak i otrzepywać nadmiar z pędza bez obaw, że coś nam się wysypie. Jedyny minus opakowania to łatwe otwieranie się w kosmetyczce.


Puder ma sypką i delikatnie kremową konsystencję. Bardzo dobrze rozprowadza się na twarzy.Radzę uważać z ilością aplikowanego pudru, bo lubi troszeczkę bielić. Nie jest to jakieś duże bielenie, ale przy ciemnej karnacji można zrobić sobie kuku.Zapachu nie posiada, przynajmniej ja nic nie wyczułam. W makijażu sprawdził mi się bardzo dobrze jako produkt utrwalający. Utrzymuje świecenie cery w ryzach i nie wymaga poprawek w ciągu dnia.Ładnie matuje buzie i do tego ma działanie antybakteryjne. Nie wysuszył mi skóry ani nie uczulił, więc punkt za to.

Osobiście uważam produkt za godny polecenia i spełniający zapewnienia producenta.Tylko to otwierające się opakowanie może sprawiać problemy :)





7 komentarzy:

  1. Może kiedyś skuszę się na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Opakowanie przypomina mi te z Pierre Rene ;) Niestety nie przepadam za sypkimi pudrami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny :) Ale ja jestem wierna pudrowi z Kobo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może być całkiem ciekawą propozycją :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam nigdy o tym produkcie, ale planuję zaprzyjaźnić się z naturalnymi kosmetykami, więc może będę miała okazję go spróbować :)

    OdpowiedzUsuń