23.10.2015

Spotkanie na Kresach

Witajcie,


Dziś przychodzę z krótką informacją :) Otóż siedzi we mnie dusza organizatorki i nie jestem sobą, gdy czegoś nie organizuję.Od mojego ostatniego spotkania minęło już prawie pół roku więc postanowiłam zabrać się za nowe przedsięwzięcie :) Tym razem jednak postawiłam na piękny Przemyśl. Dla niektórych jest to koniec świata ale mam nadzieję, ze znajdą się chętni na Spotkanie  Blogerek na Kresach.



Spotkanie odbędzie się na przełomie listopada/ grudnia a dokładną datę i miejsce ustalę gdy zapełni się lista uczestników. Jeżeli więc prowadzisz bloga, chcesz poznać nowych ludzi i wymienić się doświadczeniami - powinnaś do nas dołączyć ! 

To bardzo proste ! 
1.Przesyłam mi wiadomość na adres karolinabajan@poczta.onet.pl w której krótko opowiesz o sobie i przedstawisz swojego bloga.
2.Czekasz na moją odpowiedź.
3.Cieszysz się spotkaniem razem z nami :) 

Dlaczego Przemyśl ?
Bo dotychczas wszystkie spotkania odbywały się w Rzeszowie i okolicach. Więc może tym razem coś nowego ? :) Jeśli jesteś z tego miasta, to nie muszę Ci go przedstawiać. Jeżeli jesteś przejazdem to serdecznie chcę Cię zaprosić do tego wiekowego serca tętniącego współczesnym życiem :)

Nie czekaj ! Napisz do mnie i spotkajmy się na Spotkaniu Blogerek na Kresach !


I pamiętaj: Przemyśl to :)

1 komentarz: