08.10.2015

Podsumowanie lipca, sierpnia i września !

Cześć,

Chcę Was dzisiaj zaprosić na podsumowanie trzech ostatnich miesięcy. Z różnych powodów nie robiłam tego na bieżąco, więc w takim telegraficznym skrócie przedstawię wszystko dzisiaj :)
Zanim zacznę, odpowiem na pytanie: Gdzie byłam jak mnie nie było ?? Otóż po przeprowadzce do Rzeszowa ( tak, już niestety zaczęły się studia i praca licencjacka czeka aż ktoś ją napisze :D ) okazało się, że na nowym mieszkaniu nie ma internetu. Bosko c'nie ? :p Tak więc przez przeszło tydzień ratowałam się pakietem na telefonie, ale postów z telefonu pisać nie mogłam. Dlatego dziś prezentuje pierwszy post w nowym miejscu :) To co, cofamy się w przeszłość ? :)



Lipiec to czas, w którym napisałam dla Was najwięcej postów !!


Na początek Czerwień czerwieni nierówna, czyli post o moich czerwieniach w kufrze. Pokazałam Wam kilka czerwonych szminek i pokrótce opisałam każdą z osobna. Jeśli ktoś przeoczył to zapraszam TU.


W lipcu pojawiły się też dwa posty z serii TOP - Top 9 kosmetyków kolorowych i Top 7 kosmetyków do pielęgnacji. Oba posty cieszyły się całkiem sporym zainteresowaniem :) Jeżeli jeszcze nie poznałaś moich Top kosmetyków to zapraszam TU i TU.


Przy okazji prezentowania mojej paletki z MAC zmalowałam dla Was taki oto makijaż. Ciekawe co to za cienie ?? Zapraszam TU.


Miałyście również okazję zobaczyć mnie za jakieś 50 lat :D A to wszystko za sprawą Babcinej Charakteryzacji, którą znajdziecie TU.


W sierpniu trochę nam tu zapachniało :) Napisałam małą notkę o wosku Goose Creek Apple Bourbon. Czy się lubimy ?? Wszystkiego dowiecie się TU.


Jak zapewne każda kobieta lubię się czasem pochwalić. Dlatego też mogłyście poczytać o mojej wygranej paczce od Golden Rose :) Co w niej było ? Cała tajemnica tkwi TU.



Był też i kolejny makijaż :) Ale o nim wszystko znajdziecie TU.


Miałyście również możliwość poznania mojej opinii o gąbeczce do makijażu RT. Pokazałam ją z każdej strony, przeciętą wzdłuż i wszerz. Bardzo mnie cieszy, że ten post cieszył się sporym zainteresowaniem i chętnie wyrażaliście swoje zdania. Znajdziecie go TU.


Wrzesień to tak naprawdę tylko moja charakteryzacja. Niestety mało osób było zainteresowanych tym postem :( Może widok był zbyt drastyczny ? :D Więcej zdjęć TU.



I tak właśnie prezentowała się moja aktywność na blogu z ostatnich trzech miesięcy. Jak widać sierpień i wrzesień wyszły słabo i trochę bloga zaniedbałam ;/ Ale ciesze się, że w dalszym ciągu ktoś tu ze mną jest :) Więcej zdjęć możecie znaleźć na moim FP NicenailsBykarola oraz Instagramie karolinabajan.blog

Ja już się żegnam i uciekam kombinować jakieś przebranie bo już w sobotę Blogerski Zlot Podkarpackich Czarownic !!!! Nie mogę się odczekać kolejnego spotkania z Dziewczynami <3










7 komentarzy:

  1. Mi tam charakteryzacja z września bardzo się podoba :D :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super:) charakteryzacja na 5 z plusem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie halloween'owa charakteryzacja powala!

    OdpowiedzUsuń
  4. matkoo Ty za 50 lat i ta rana na oku wygrawają !

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijażem bez oka wygrywasz! Zrobiłaś to perfekcyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super charakteryzacja z raną ;). Pięknie wyszedł Ci makijaż z tą paletką od MAC :).

    OdpowiedzUsuń