17.10.2015

Halloween w Blogerskim klimacie :)

Cześć,

Przyszła pora na relację ze spotkania, w którym uczestniczyłam dokładnie tydzień temu :) Był to oczywiście Blogerski Zlot Podkarpackich Czarownic w Łańcucie, organizowany przez Kasię Kolorowe Maliny oraz Asię Whatka. Oczywiście nie muszę pisać, że pomysł bardzo mi się spodobał :D Szczególnie cieszył mnie fakt, że spotkałyśmy się w (prawie) takim samym gronie co zawsze :)


Po raz kolejny spotkałyśmy się w restauracji Kamienica. Lokal bardzo przyjemny wizualnie, ale obsługa pozostawia wiele do życzenia. Nikt nie zechciał zebrać od Nas zamówień, a jak już zamówiłyśmy co trzeba to czas oczekiwania był hmmm spory. Miałam wrażenie, że mój kurczak z sałatki jeszcze sobie biega po zagrodzie i czekam aż go upieką :D


Na samym początku dziewczyny przeprowadziły aukcję na rzecz Tomka Depciucha, któremu pomagałyśmy również w styczniu na Noworocznym spotkaniu.Tym razem przeszłyśmy same siebie i wylicytowałyśmy na kwotę 921 zł !!!

Po licytacji i skonsumowaniu małego co nieco wysłuchałyśmy wystąpienia Naszego gościa - Pani Reginy z firmy Oriflame. Opowiedziała Nas szczegółowo na czym polega jej praca w firmie oraz co warto zakupić :) Na zdjęciu możecie zobaczyć Kornelię czającą się na perfumę, którą oczywiście wylicytowała ( otrzymałyśmy jeszcze kilka kosmetyków od P.Reginy i odbyła się mini licytacja :D ).



Oczywiście sesja zdjęciowa z przyborami od PinkDrink to obowiązek i świetna zabawa :D Chociaż początkowo Dziewczyny podchodziły do tego z dystansem to potem całkiem fajnie nam to wyszło :) No i miałyśmy też małą Modeleczkę i przyszłą Blogerkę- starszą córeczkę Naszej Kasi Amelkę :)

Na sam koniec dary losu od sponsorów :)

MUSE,Ambasada Piękna ,EuroFashion

JOKO,Eveline

Kaktus,Oriflame,Biała Perła ,Remedium Natura

Enklare,Barwa,Etja

AVA

Pumice,Akatja

Niestety dopiero po zrobieniu i ułożeniu w całość zdjęć zobaczyłam, że zagubił się puder od Jadwiga i pomieszałam upominki z kosmetykami z licytacji :) A po paru dniach dotarły do Kasi paczki z Natury i Essence :)




Do następnego !

5 komentarzy:

  1. Widzę, że świetnie się bawiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fashionista to moja udana licytacja, córeczka zachwycona /mówi,że księżniczki są tam do malowania ;)/:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spotkanie musiało być na prawdę fajne :)

    OdpowiedzUsuń