25.09.2015

[Charakteryzacja] Halloween tuż tuż !!

Cześć,

Tak jak ostatnio zapowiadałam, zbliża się wielkimi krokami Halloween i z tej racji w globalnym świecie powoli zaczyna się pojawiać nawał pomysłów i propozycji na śmieszne, niecodzienne a nawet mrożące krew w żyłach wizerunki przeróżnych postaci. Korzystając z ostatnich wolnych chwil przed rozpoczęciem nowego semestru przygotowałam dla Was banalnie prostą i ( mam nadzieję) efektowną charakteryzację. Opiera się ona głównie na dużej ranie w miejscu oka ( trochę tak jakby mi oko wybuchło :D ).

Zapytacie jak to zrobiłam ??
Bardzo prostym i banalnym sposobem. Przy okazji postu z moją stylizacją na tegoroczne Juwenalia pisałam Wam o magicznej mieszance wody, gliceryny i żelatyny. Tym samym sposobem poradziłam sobie teraz. Oko zakleiłam chusteczką higieniczną a następnie żelem z dodatkiem czerwonego barwnika do ciast utworzyłam ranę. Efekt wzmocniłam sztucznym zasinieniem i gotowe :)
Proste ? :D









Jak sama rana jest niewystarczająca to zawsze można wzbogacić ją o jakiś dodatek. Ja włożyłam welon i stworzyłam swoją własną wersję gnijącej Panny Młodej :)


No i co powiecie ? :)


3 komentarze: