25.08.2015

Zakochana w słowie !!

Cześć !

Dzisiaj bardzo krótko, ponieważ chcę Was zaprosić do odwiedzenia drugiego brata, czyli nowego bloga zakochanawslowie.blogspot.com :)

Postanowiłam stworzyć osobny blog dla książek, żeby nie robić tu "grochu z kapustą" i pozostać tylko w tematyce urodowej.

 Czy to dobra decyzja ?
Nie wiem, ale spróbować zawsze można. Oczywiście tu w dalszym ciągu będzie moje "centrum dowodzenia " i nie mam zamiaru Was zaniedbać.

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostaniecie ze mną na dłużej tu i u Zakochanej w słowie :)

Już teraz zapraszam na pierwszy post ( w zasadzie to drugi :p ) w którym opowiadam o serii Julianny Baggott " Świat po wybuchu ".

2 komentarze:

  1. a JA WŁAŚNIE POSZŁAM W ODWROTNĄ STRONĘ. Byłam typowo kosmetyczna, ale zaczeło mnie to nudzić po dwóch latach i piszę o ciuszkach, ogrodnicwtwie, recenzjue kosmetyki i czytam....

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też zaczęłam od kosmetyków, ale urodowe wpisy mam zamiar teraz przeplatać lifestyle'owymi :)

    OdpowiedzUsuń