12.08.2015

Makijaż: Give me some blue !

Witajcie,

Wreszcie po dwóch tygodniach udało mi się opublikować post ! Niestety internet tak świrował, że o dodaniu postu nie było mowy. Powoli sytuacja zaczyna się polepszać i mam nadzieję, że teraz już wszystko będzie się ładnie dodawało :) Dziś mam dla Was makijaż, dość mocny, dla odważnej Panny Młodej lub po prostu na imprezę. Ci z Was, którzy śledzą mnie na Instagramie ( karolinabajan.blog ) lub na Fb już go wczoraj mogli zobaczyć. Jeżeli nie jesteś ze mną na żadnym z tych kont to masz okazję zobaczyć go teraz :) Na początku jednak przedstawię listę kosmetyków.


TWARZ
- Prime nad Fine Anti-Red Base Catrice
- Affinitone 03 Light Sandbeige Maybelline
- Skin Balance Pierre Rene
- Deluxe Brightener Wibo
- True Match Concealer  1 Ivory L'oreal Paris
- Puder ryżowy Ecocera
- Puder HD 505 Inglot
- Róż do policzków RR11 Vipera
-Vivid Baked Highlighter Makeup Revolution

BRWI
- Ultra AQUA Brow Tint Light
- Cień do brwi 559 Inglot
- Żel do stylizacji brwi Revitalash

OCZY
- Perfect Match Concealer 1 Ivory L'oreal Paris
- Cień do powiek Kaszmir Paese
-  Celebrate - Oh So Special Sleek
- Gateau - Oh So Special Sleek
- The mail - Oh So Special Sleek
- Noir - Oh So Special Sleek
- Satynowy beż z palety PUPART
- Aqua Dream Eyes Like Angels Makeup Revolution 
- Duraline Inglot 
- Big Volume Explosion Mascara Eveline Cosmetics
- Połówki Demi Wispies Ardell

USTA
- Carmex
- Mariza Selective 01
- Divine Makeup Revolution






Chciałam tu też poruszyć kwestię konkursu. Kochani, ja o nim pamiętam ale z racji tego, że od jakiegoś czasu nie miałam jak działać na blogu po prostu stwierdziłam, że przedłużamy jego trwanie do końca wakacji :)

10 komentarzy:

  1. Bardzo odważny :-) podoba mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta niebieskość do mnie przemawia i prosi o więcej

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż piękny, choć dla mnie jako dla panny młodej byłby zbyt odważny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są Panny Młode które życzą sobie mocne oko w dniu ślubu lub na sesję ☺

      Usuń
  4. te połówki wyglądają nieziemsko <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie wygląda ten niebieski akcent, niby makijaż zwykły ale mocniej zaakcentowany i dzięki temu wyrazisty :)

    OdpowiedzUsuń