24.08.2015

Golden Box ! - Jak grać żeby wygrać.

Cześć,

Lubicie wygrywać ? Kto nie lubi :D Ja bardzo lubię ale rzadko mi się to udaje :D Jednak czasem los mi sprzyja i dostaję małą przesyłkę, tak jak było i tym razem :) Ale zacznijmy od początku... Pewnego, słonecznego poranka wstałam z masą energii i musiałam coś z tym zrobić. Trafiłam na konkurs na profilu Golden Rose i pomyślałam " Czemu nie ?? ". Całość polegała na tym, aby w kreatywny sposób pokazać kosmetyki GR na wakacjach w jednej z trzech kategorii : Podróżniczka, Imprezowiczka i Plażowiczka. Szybciutko przeleciałam po zgłoszeniach i stwierdziłam, że wszystkie są praktycznie takie same więc ja muszę wymyślić coś niespotykanego. Tak właśnie narodził się pomysł na " Plażę Golden Rose " :D


Nagrodą w konkursie był wypchany nowościami Golden Box. Zawartość była dla mnie zagadką do samego konca, chociaż wiedziałam jakiego typu kosmetyków mogę się spodziewać.


Pudełeczko jest cudowne. Śliczna szata graficzna i bardzo solidne wykonanie sprawiły, że służy mi teraz jako miejsce na odżywki, mgiełki itp. A co czekało na mnie wewnątrz ?? 


Woda toaletowa Apple Roxanne skradła moje serce. Malutkie jabłuszko bardzo ładnie wygląda i do tego  ślicznie pachnie.Mimo, iż ma tylko 18 ml to i tak z chęcią zakupię kolejne opakowanie. Cena tego maleństwa to 9,90 zł.


Golden Rose Express Dry 11 to ładny, pastelowy błękit. Produkt jest szybko schnący i dostępny aż w 75 kolorach. Mam go teraz na paznokciach i śmiało mogę stwierdzić " Petarda!!". Cena lakieru to 4, 90 zł.


Matte Top Coat gości u mnie już drugi raz. Ogólnie produkt jest bardzo fajny ale ostatnim razem dość szybko zaczął zostawiać na paznokciu pęcherzyki z powietrzem i powstawały brzydkie dziurki. Jak będzie tym razem zobaczymy za jakiś czas. Cena to 8, 90 zł.


3D Fantastic Lash Mascara ma za zadanie podrasować wygląd rzęs. Posiada sylikonową szczoteczkę , a ja niestety za takimi nie przepadam ;/ Zobaczymy jak się sprawdzi, ale mam mieszane uczucia. Cena wynosi równe 15 zł.


4in1 Complete Care czyli odżywka do paznokci. Czytając ulotkę ma się wrażenie, że całkowity "full wypas ". Osobiście rzadko stosuję odżywki do paznokci i nie tylko, ponieważ jestem strasznie niesystematyczna. Zawsze  zapominam, że mam coś nałożyć czy nawet zażyć tabletkę ! Cena 12, 90 zł.


Matte Lipstick Crayon 10 to nowość firmy. Ten produkt cieszy mnie najbardziej z całej paczki. Pomadka jest tak samo fenomenalna jak kultowe już Velvet Matte. Pięknie wygląda na ustach, jest trwała i nie wysusza. Czego chcieć więcej ? Cena 11,99 zł.


Dream Lips Liner 521 chyba trafił tu celowo, ponieważ odcień idealnie pasuje do pomadki. Jeżeli tak, to wielki plus za przemyślane kompletowanie nagród dla firmy. Cena 6, 30 zł.


Dream Eyes Liner 426 to cielisty odcień na linię wodną. Bardzo fajna, nie rzuca się w oczy tak mocno jak biała. Mogłaby być ciut bardziej napigmentowana, ale jest ok :) Cena 6, 30 zł. 


Taką właśnie dostałam nagrodę za odrobinę kreatywności. Żeby wygrać, trzeba grać :) Co myślicie o tych kosmetykach ? Z chęcią się dowiem jak Wam się podobają :)

A na koniec przychodzę po radę. Moi Drodzy, od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie pewna myśl. Otóż, tak się składa, że jestem molem książkowym i mam ich całkiem sporo i pomyślałam, że będę się z wami dzielić swoimi spostrzeżeniami itp. Tylko nie wiem, czy lepiej założyć drugiego bloga poświęconego tylko i wyłącznie książkom, czy może posty książkowe publikować tu ? Doradźcie jak Wy to widzicie bo ja jestem w kropce :) 

15 komentarzy:

  1. Świetny ten Box, gratuluje wygranej i przede wszystkim kreatywności :-)
    Jeśli chodzi o książki, to może spróbuj pisać tutaj, zobaczysz czy takie posty cieszą się zainteresowaniem, jak będzie duży ruch i ludzie będą podzielać Twoją pasję, można pomyśleć o drugim blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początkowo tak myślałam ale z drugiej strony zrobi się tu taki kocioł ;/ Wszystko wymieszane i ni jak nie będzie się to trzymać kupy. Co tu począć :)

      Usuń
  2. Świetna wygrana :)! Ja też próbuję w różnych konkursach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zasłużyłaś na nagrodę:)
    Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałaś fantastyczny pomysł i gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. widziałam Twoją pracę - super <3 Gratki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje, pokaż jak ta cielista się zachowuje na oku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Super uczucie coś wygrać:) Świetny pomysł i świetna wygrana:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również wygrałam ten konkurs, ale w kategorii imprezowiczka :D Box otrzymałam identyczny i jestem nim równie zachwycona jak Ty! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysłowe zdjęcie :D gratuluję :) nie miałam tych kosmetyków ;p
    Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje wygranej, super boxik :)

    OdpowiedzUsuń