10.07.2015

Wakacyjny TAG !

Cześć,

Przyszła pora na mój tydzień w Wakacjach z Blogerkami :) Dlatego dzisiaj prezentuję Wam moje odpowiedzi do Wakacyjnego TAGU.


1.Co myślisz o akcji "Wakacje z Blogerkami" ?
Myślę, że to fajna akcja :) Możemy się wzajemnie bardziej poznać i "podzielić"  czytelnikami.

2. Jak spędzasz tegoroczne wakacje ?
Na praktykach studenckich :)

3.Najlepsze /najgorsze wspomnienie z wakacji ?
Zeszłoroczna praca w Niemczech :) Mimo, że było ciężko czasami tęsknię za pobytem tam, znajomymi i "okazjonalnymi" spotkaniami przy piwku :D

4. Wyobraź sobie, że wygrywasz wycieczkę na wakacje - z kim i gdzie byś pojechała ?
Z moim Krystianem do Hiszpanii oczywiście.

5.Wakacje LAST MINUTE - Twój pomysł na wakacje w 10 min.
Pakuje się do "Audicy" i jadę na kilka dni na domki nad zalewem w Radawie.

6.Twój Wakacyjny Hit.



Hahahaha :D A tak poważnie to chyba nie mam jednego ulubionego :)

7.Pokaż pamiątkę z ostatnich Wakacji.
Przykro mi, ale nie mam pamiątek :( Dla mnie są to takie kurzołapy za którymi nie przepadam.

8.Miejsce, które polecisz innym na wakacje?
Ciepła woda, dużo słońca...Każdo miejsce spełniające te kryteria jest godne polecenia.

9.Najlepsze danie jakie jadłaś na wakacjach ?
Kapsalon w Tureckiej restauracji w Holandii. Pycha !!

10.Wakacje w domu,gdy nigdy nie wyjeżdżam...
....spędzam na opalaniu, czytaniu, nadrabianiu seriali :)

11. Jakie kosmetyki zabierasz na wakacje ?
A jakich nie zabieram ??!!

12. Co myślisz o podróżowaniu za grosze autostopem w odległe miejsca? Chciałabyś spróbować?
Świetna rzecz ! Jeszcze jak się wyrusza z całą swoją ekipą to już całkiem odjazd :D  Myślę, że to masa cudownych wspomnień. 


Tak to właśnie u mnie wygląda :D Was zapraszam do poczytania postów u Świat Lyll i Gift for Sister :)

5 komentarzy:

  1. Świetne odpowiedzi :) Ja tez zabieram na wakacje wiekszosc kosmetykow :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe odpowiedzi :) ja też zabieram wiele kosmetyków ale staram się zabrać jak najwięcej kosmetyków mini ;) oby jak najmniej miejsca zajmowały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stopem przez Europę mogłoby być ciekawie, ale ja się chyba naoglądałam za dużo horrorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. haha z kosmetykami najlepsza odpowiedź! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze się czyta tego typu tagi :) fajna akcja :)

    OdpowiedzUsuń