03.07.2015

Podsumowanie czerwca !

Cześć,

Przyszła pora na kolejne podsumowanie miesiąca. W czerwcu pojawiło się 16 postów i właśnie teraz przypomnę Wam kilka z nich. Jeżeli coś przeoczyliście to serdecznie zapraszam do nadrobienia zaległości :)


Na początek przypomnę Wam recenzję odświeżającego kremu do stóp od SHEFOOT, którą znajdziecie TU.


W czerwcu pojawił się też kobaltowy makijaż.


Mieliście również okazję trochę mnie poznać:) Przygotowałam dla Was TAG: 50 przypadkowych pytań o mnie.


Napisałam również parę słów o czarnym mydle Nacomi.


Jako Inspiratorka Rimmel Wake Me Up opisałam Wam swoje odczucia na temat podkładu i maskary  Wake Me Up.


Po ponad sześciu miesiącach używania napisałam recenzję kompletu pędzli Sunshade Minerals.


W czerwcu Rimmel gościł tu dwa razy - pojawiła się również recenzja koloryzujących balsamów Colour Rush. Wszystko wskazuje na to, że jeszcze nie raz się tu Rimmel pojawi ponieważ dostałam dzisiaj przesyłkę niespodziankę z kosmetykami :)


Pochwaliłam się też czerwcowymi zakupami.


Tak to w skrócie właśnie wyglądało :) Jeśli coś przeoczyliście to macie okazję poczytać. 



4 komentarze:

  1. bardzo fajne podsumowanie i te ...minki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne podsumowanie :-) lubię takie posty :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje pędzle Sunshade minerals nie wytrzymały :P właśnie z tych puchatych, największych pędzli to twarzy odkleiły mi się rączki od skuwki :P (flat top i mniejszy do różu) ale włosie z kolei mi w ogóle nie wypada, więc bez względu na to uważam że był to dobry zakup ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mydełko Nacomi skradło moje serce już jakiś czas temu :)

    OdpowiedzUsuń