02.07.2015

Luźne gadki :)

Cześć,
Dzisiejszy post to najzwyczajniej w świecie gadanie o wszystkim i o niczym. Powstał spontanicznie i do końca nie wiem o czym jest :D Powrzucam Wam tu wszystko co mi w głowie lata. Szkoda, że to taki trochę monolog bo z chęcią bym sobie poplotkowała czy coś ;/ W domu niestety nie mam takiej możliwości. Mogę gadać jedynie sama ze sobą ale wolę nie ryzykować tak drastycznych posunięć. Odkąd skończyła się sesja i wróciłam do domu nudzę się całkowicie. Mój dzień polega na tym aby wstać, przetrwać do wieczora umilając sobie czas oglądaniem filmów albo jakąś książką, położyć się spać. Niektórzy by powiedzieli " Błogie lenistwo " - ja mam dość. Jak sobie pomyślę, że mam tak przeżyć trzy miesiące... W zeszłym roku wakacje minęły mi dość szybko - pewnie dlatego, że spędziłam je w Niemczech. W tym roku nigdzie nie mogę wyjechać i jest jeden wielki klops. Dobrze, że przynajmniej mam bloga i zaangażowałam się w akcję "Wakacje z Blogerkami " ( swoją drogą, zaglądacie na bloga Kamili Wakacyjny TAG ?? ). Powrót do domu okazał się również nieprzychylny dla bloga. Światło jest tu fatalne i nie moge robić zdjęć, a co za tym idzie, nie publikuję postów. Póki co ratuję się starymi zdjęciami.

Widziałyście już ten nowy filmik, który podbija media? Ten o ludzkim chamstwie ? Zaraz Wam tu podrzucę :)




Powiem szczerze, że filmik daje dużo do myślenia. Ludzie bywają czasem okrutni i potrafią zmieszać człowieka z błotem ;/ Szkoda tylko, że zapominają, że w sieci nikt nie jest anonimowy. No i  zazwyczaj brak im odwagi by zbesztać drugiego człowieka twarzą w twarz :)  Lepiej przecież rzucać wyzwiskami jeżeli przed sobą masz monitor. Ehh, powiem Wam, że czasami ludzka głupota mnie zadziwia.


A przy okazji pochwalę się nowym makijażem :) Poszły w ruch cienie Glazel i szczerze to mam jednego faworyta. Reszta nie powala ;/ Dodałam też trochę koloru z palety Iconic PRO 2  MUR i to jest zdecydowanie dobry produkt :) Takie o coś mi wyszło :)




Powiem Wam, że chyba muszę zainwestować w jakąś dobrą lampę bo zdjęcia to masakra jakaś ;/ O ile takie zwykłe do postu jakoś wychodzą,to makijaż totalnie traci na wartości. Kolory przekłamane, twarz ciemna, konturowanie zjedzone. Znacie może jakieś lampy godne polecenia ? Tak już trochę się orientowałam co i jak i jakąś 40 pasowało by nabyć.

Chciałam się rozgadać a tu zadzwonił mój przyszły, że mu się zachciało nad zalew jechać :D Trzeba będzie się zbierać :D U Was też taki upał ?? No nic, ja uciekam a Was zostawiam z moim nudnym bełkotem :)






4 komentarze: