01.07.2015

Kolory lata z firmą KABOS - pastelowy lakier nr 07

Cześć

Przyszła pora na post, który jest efektem współpracy mojego bloga z firmą KABOS Cosmetic. Jakiś czas temu, po wymianie wiadomości z P. Eweliną, przyszła do mnie paczuszka ze sporą zawartością. Sporą dlatego, że zostałam poproszona o wybranie jednego produktu a otrzymałam cały zestaw :)


Parę słów o samej firmie :)
KABOS Cosmetics to firma specjalizująca się w  produkcji i dystrybucji kosmetyków profesjonalnych dla gabinetów kosmetycznych. Nie oznacza to jednak, że kosmetyki nie są dostępne dla "szarego człowieka ". Na stronie firmy znajduje się również sklep internetowy, dostępny dla każdego. KABOS dostarcza nam nie tylko kosmetyki do paznokci ale również produkty do pielęgnacji ciała, stóp oraz piękne dekoracyjne mydełka i kule musujące. To, co muszę tu napisać i co jednocześnie bardzo mi się spodobało to indywidualne podejście do klienta. Pozytywnym zaskoczeniem był list, napisany przez Panią Ewelinę w sposób bardzo spersonalizowany. Zazwyczaj dostajemy od firm tzw. masówkę z nagłówkiem " Drogi Testerze ... " itd. Tu od razu było widać, że cały list został napisany do mnie i na potrzeby tej współpracy. Kolejnym miłym zaskoczeniem była zawartość paczki. Podczas konwersacji wybrałam do testu pastelowy lakier 07 a otrzymałam cały zestaw potrzebny do wykonania profesjonalnego manicure. Widać, że firma podchodzi do nas
 ( Blogerek ) z szacunkiem, a nie - tak jak niektórzy - rzuca ochłapami i oczekuje mega pozytywnych recenzji. Co takiego dostałam ??


First  Step Nail Cleaner to odtłuszczacz, którego zadaniem jest oczyszczanie płytki. Muszę przyznać, że całkiem ładnie sobie radzi. Nie sprawdzałam go jeszcze przy hybrydzie, ale przy klasycznych lakierach zwiększa ich przyczepność ( można to stwierdzić przez trwałość lakieru na płytce ). Regularnie dostępny jest w butelce o pojemności 500 ml a dostaniecie go TU.

Bezacetonowy Zmywacz do paznokci z olejkiem z wiesiołka i witaminą F. Dostępny jest w pięciu wariantach zapachowych - róża, grejpfrut, papaja i mango, mandarynka oraz poziomka. Tak szczerze to ciężko mi powiedzieć, który z tych zapachów dostałam :D Pachnie trochę słodkawo więc to pewnie poziomka. No właśnie - pachnie.  Zapach zabija tradycyjny, mocny smród towarzyszący zmywaczom. Co jest bardzo ważne, nie wysusza skórek i płytki. Powiedziałabym nawet, że działa odwrotnie. Dzięki obecności olejków nawilża :) Radzi sobie ze zmywaniem dość dobrze :)  Dostępny w pojemności 1000 ml TU.

Shimmering Body Balm to niedostępna jeszcze nowość w asortymencie.  Ma za zadanie nawilżać dłonie po skończonym malowaniu ale niestety, tu muszę powiedzieć NIE. Dla mnie balsam się nie sprawdził głównie dlatego,że zamiast nawilżyć całkowicie wysuszył. Dawałam mu szanse kilka razy i zawsze było tak samo. Z rozświetleniem jest i dobrze i źle. Ładnie mieni się "do słońca" ale niestety poza słońcem widoczne są na dłoni srebrne drobinki brokatu.


9 in 1 Hardener to wielofunkcyjny preparat do paznokci, który można stosować zarówno jako bazę oraz jako lakier nawierzchniowy. Jego zadania to utwardzenie płytki, wypełnienie ubytków i nierówności, nabłyszczenie i przedłużenie trwałości lakieru. Zarówno w pierwszym zastosowaniu, jak i w drugim sprawdził mi się bardzo dobrze. Płytka robi się twardsza i wyrównana. Zabezpiecza płytkę przez odbarwieniami. Dostępny TUTAJ :)

Profesjonalny lakier do paznokci SaloNails 07 to właśnie produkt, który wybrałam. Lekki, pastelowy kolor idealny na letnie dni. Formuła lakieru zapewnia długotrwały efekt bez odprysków i utraty połysku. Tutaj muszę przyznać rację. Mam go już od kilku dni i nie zauważyłam problemów z odpryskiwaniem czy utratą połysku. Konsystencja lakieru wydaje mi się zbyt gęsta i sprawia delikatne problemy w aplikacji. Do pełnego krycia wystarczą dwie warstwy. Nakłada się w miarę równomiernie i nie tworzy smug. Bardzo szybko schnie i "współpracuje" z innymi lakierami. Nie barwi również płytki. Dostępny jest w szerokiej gamie, więc z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. Buteleczka zawiera 14 ml produkty i dostępna jest TU.

Profesjonalny lakier do paznokci 01 pochodzi z sezonowej kolekcji dostępnej tylko dla salonów kosmetycznych. Jest to lakier przeznaczony do popularnego "Frencza". Jako,że osobiście za tego typu pazurkami nie przepadam, miałam z tym lakierem najmniejszą styczność. Użyłam go raz ale długo u mnie nie wytrzymał bo wolałam zmienić na coś bardziej kolorowego. 


Tak prezentuje się moja opinia o kosmetykach KABOS. Całość współpracy oceniam pozytywnie za życzliwość, szacunek i dobrą jakość. Po zapoznaniu się z całym asortymentem firmy prawdopodobnie powrócę do sklepu bo strasznie ciekawią mnie maski i kulki musujące. Produkty mogę śmiało polecić i jestem niemal pewna, że też będziecie z nich zadowoleni :)

Na koniec przypominam Wam, że dziś rusza projekt " Wakacje z Blogerkami" :) Ten tydzień należy do Świat Lyll. Już dziś na jej blogu post Wakacyjny TAG. Nie omieszkam również wspomnieć o trwającym Wakacyjnym Rozdaniu ------->Wakacyjne Rozdanie :)








10 komentarzy:

  1. Nie znam tej firmy, ale podoba mi się podejście do współpracy :) Kolor słoneczny jest piękny ;) Ciekawa jestem czy w tym preparacie 9w1 jest formaldehyd? Chętnie bym wypróbowała, ale jesli go nie zawiera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W lakierach i odżywkach marki Kabos Cosmetics nie ma formaldehydów :)

      Usuń
    2. Dokładnie tak, wszystko jest bezpieczne dla naszego zdrowia :)

      Usuń
  2. Ten żółty kolor jest śliczny :-) fajnie, że firma tak podchodzi do współpracy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten żółty kolor jest genialny ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać, że o firmie pierwszy raz słyszę, jednak lakiery mają piękne :)

    OdpowiedzUsuń