09.07.2015

Garden, ale nie "of Eden " :)

Hej,

Dawno nie pokazywałam tu żadnego makijażu, a powinnam! W końcu to właśnie robię na co dzień :) Maluję tu i tam :p Jakoś zawsze brakowało mi motywacji do robienia zdjęć ( swoją drogą zdjęcia wychodzą okropne bo nie mam lamp ani dobrego aparatu :/). Dzisiaj jednak trafiłam u Marleny z bloga Kuferek m'Arleny na nowe wyzwanie przygotowane przez Kociołek Rozmaitości. Tytuł wyzwania brzmi " Kolory tęczy". Dawno nie brałam udziału w żadnym wyzwaniu więc pomyślałam, czemu nie ?? :D Przy okazji, że pierwszy tydzień to kolor zielony postanowiłam poeksperymentować z zieleniami. Do mojej urody zielenie nie pasują, ale na potrzeby wyzwania można :p No i tak właśnie powstał "Garden " :)

Do wykonania makijażu użyłam paletki Sleek "Garden of Eden", a połyskującą kreskę ( nie wiem czy będzie widoczna ) zrobiłam łącząc Duraline z Green Envy z paletki MUR Eyes Like Angels.











I co powiecie na moją interpretację " Zielonego Tygodnia" ?? :)

14 komentarzy:

  1. Pasują czy nie pasują, mnie bardzo podoba się Twoje oko w zieleni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż w moich ulubionych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyszły Ci przejścia między odcieniami :) A jakie piękne kolorki wybrałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. pasują czy nie - wyglądasz OBŁĘDNIE! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A właśnie tym makijażem pokazalas że Ci pasują !:*

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz pięknie! :) Zieleń Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgodzę się z poprzedniczkami, że zielenie, wbrew temu co piszesz, bardzo fajnie na Tobie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki piękny makijaż ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dlaczego nie pasuje? Są przecież różne odcienie zieleni i wydaje mi się, że taka ciemna bardzo ładnie Ci wygląda. Makijaż jest przepiękny, a łączenie kolorów bardzo pomysłowe! :)

    OdpowiedzUsuń