22.07.2015

# 1 TUTORIAL: Babcina charakteryzacja, czy jak dodać sobie lat !

Cześć,

Dziś przychodzę do Was z pierwszym na moim blogu tutorialem ! Tutorialu jeszcze nie było ale charakteryzacja " na babcię " już się jakiś czas temu pojawiła. Ale ja, jak to ja , lubię robić coś kilka razy i tak właśnie dziś zrobiłam. Ta "babcia" podoba mi się bardziej od ostatniej i jest lepiej wykonana pod względem technicznym :) Chcecie zobaczyć jak powstała Babuszka Karusia ?? No to lecimy z tutorialem!

1.Na oczyszczoną twarz i dekolt nakładam cienką warstwę podkładu ( u mnie Revlon 150 do skóry suchej i normalnej ).


2. Za pomocą bronzera ( 505 Inglot) i puchatego pędzla ( Inglot 6SS) przyciemniam obszar oczu, bruzdy przy nocie i wgłębienia na szyi.


3. Jasnym brązowym cieniem ( paleta The Nudes Maybelinne )  i cienkim skośnie ściętym pędzelkiem ( Beauty Crew BCE-75 ) zaznaczam linie zmarszczek na twarzy i deklocie. Do tego celu konieczne jest marszczenie poszczególnych partii twarzy co przyczynia się do wielu dziwnych i zabawnych min :D 


4. Narysowane wcześniej linie rozcieram czystym pędzlem ( tu użyłam kowadełka z zestawu Sunshade Minerals ).


5. Za pomocą białej / cielistej kredki ( Vipera Ikebana ) rozjaśniam powstałe wcześniej zmarszczki i maluję brwi aby nadać im bardziej siwy wygląd.


6. Rozcieram białą kredkę. Za pomocą farbki do brwi Makeup Revolution Light i zwykłego ostro zakończonego pędzelka dodaję ciemne plamki w okolicach oczu, czoła, ust i na dekolcie.


7. Ciemnym brązem ( paleta The Nudes ) pogłębiam przyciemnienie okolic pod oczami. Na usta nakładam jasny koreklor ( Bell Hypoalergenic ). Na koniec całość pudruję ( puder matujący Vipera).


8. W efekcie uzyskuję coś takiego :D 







Ehh, ta młodość... Tak szybko przemija :D TUTAJ znajdziecie poprzednią wersję mnie w wieku 60 lat :p Podoba się dzisiejsza charakteryzacja ? :) 



11 komentarzy:

  1. Rzeczywiście różnica jest widoczna !

    OdpowiedzUsuń
  2. haha świetne :D ładna będzie z ciebie babcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj emerytko!!!!!Genialnie ci to wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż za efekt! Wspaniały! Naprawdę wygląda to zabójczo! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny tutorial, a Babuszka przeurocza ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju jak prawdziwa babusia, ale taka urocza :)

    OdpowiedzUsuń