05.06.2015

Zadbaj o swoje stopy z SHEFOOT !

Witajcie!
Przyszedł czerwiec, zaczął się czas egzaminów i kolosów na studiach więc i tu jest mnie mało.Niestety będę miała lekki zastój w pisaniu dla Was postów ale postaram się to jak najszybciej nadrobić.Korzystając z chwili wolnego przyszłam opowiedzieć o pewnym kremie pielęgnacyjnym do stóp.Mam tu na myśli oczywiście Silnie odświeżający krem pielęgnacyjny z masłem shea firmy SHEFOOT.


Samej firmy chyba nie muszę Wam przedstawiać, ponieważ jest dość znana jeżeli chodzi o pielęgnację stóp.Przejdę zatem do wspomnianego kremu odświeżającego.


Krem do stóp skutecznie eliminuje nieprzyjemny zapach potu, nie blokując gruczołów potowych.Zawiera kompleks składników o udowodnionej aktywności antybakteryjnej [...] składniki pielęgnacyjne odżywiają skórę i zabezpieczają  przed nadmiernym wysuszeniem.


Sądząc po opisie produkt - cudo.Same superlatywy :) Ale to jeszcze nie wszystko.

Skład:

- Masło Shea 
zapobiega wysuszeniu skóry,wzmacnia cement międzykomórkowy i płaszcz hydrolipidowy skóry
-Olej Macadamia
doskonale natłuszcza i zmiękcza,wygładza i uelastycznia nadmiernie wysuszoną skórę
-Sól Cynkowa kwasu rycynowego 
deodoruje nie wpływając na naturalne Ph skóry
-Wyciąg z porostów Alpejskich Unsea Barbata
działa antybakteryjnie, przeciwzapalnie i antyoksydacyjnie, zapobiega powstawaniu nieprzyjemnego zapachu potu.
-Witamina E
wygładza i odżywia skórę, zwiększa elastyczność
-Gliceryna
silnie nawilża nawet głębsze warstwy naskórka
-Panthenol
łagodzi podrażnienia, regeneruje naskórek


Producent zapewnia Nas również o tym, że produkt nie zawiera soli aluminiowych, barwników, parabenów, PEG i silikonów.

Efekty, jakie mamy uzyskać to:
-świeżość i pielęgnacja 
- większa higiena
-eliminacja nieprzyjemnego zapachu
-odświeżenie i wygładzenie skóry


Jak to się ma do rzeczywistości ?
Krem się u mnie bardzo dobrze sprawdził.Ma delikatny, kwiatowy zapach, który przez krótką chwilę utrzymuje się na stopach.Po aplikacji stopy są gładkie i przyjemne w dotyku.Przede wszystkim nic mnie nie podrażniło i nie uczuliło.Opakowanie to tradycyjna tubka na krem z typowym zamknięciem ( solidnie wykonane, nic się nie otworzy i nie rozleje).Jeżeli chodzi o efekt wizualny produktu to jest bardzo przyjemny.Biało różowa oprawa kolorystyczna wydaje się być bardzo kobieca.


Pojemność tubki to 75 ml.Ważny przez 5 miesięcy od otwarcia.Zapłacimy za niego ok. 20 zł.

Jeżeli miałabym się opowiedzieć za lub przeciw używaniu tego produktu to zdecydowanie powiedziałabym, że jest wart uwagi.Przyszło lato a z nim sandałki i japonki, więc szczególnie powinnyśmy zadbać o swoje stopy :) 

Korzystając z okazji zapraszam Was na rozdanie na moim Fp NicenailsBykarola.
Do wygrania jest zestaw przyborów do paznokci Semilac :) 
Więcej informacji znajdziecie dokładnie tutaj :)





3 komentarze:

  1. nie znałam go, ale zaciekawił mnie :)
    co powiesz na wspólną obserwację? buziaki ! :*
    www.diadolos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jestem uprzedzona do wszystkiego co jest do stop to moze dlatego xDDD

    widze jakies zmiany zaszly :DDD

    OdpowiedzUsuń