07.06.2015

Takie Centro to ja lubię :)

Witajcie !

Cóż za słońce ! Cały ranek smażyłam się w ogródku jak frytki w oleju :D I (o dziwo) słonko mnie uraczyło delikatną opalenizną :)
Ale ja dziś nie o tym :)

Kto śledzi mojego Facebooka zapewne widział już post z butami z Centro.Miały być tylko sandałki ale skończyło się... na trzech parach :p
Wszystko to za sprawą dość dziwnej promocji.Co w niej dziwnego? A no to,że nigdzie nie ma o niej informacji.Na butach widnieją ceny z promocji 19,99 zł , 29,99 zł , 39,99 zł.Dopiero przy kasie dowiadujemy się, że wszystkie buty w sklepie kosztują 9,99 zł i 19,99 zł.Skusiłam się na trzy modele: proste sandałki, klasyczne czarne szpilki na zapięcie i niebotycznie wysokie, kwiatowe sandały :)



Zacznę od tych, które podobają mi się najbardziej :)


Wysokie sandały na platformie  z pięknym, kwiatowym wzorem.Skradły mi serducho <3
 Muszę przyznać,że trochę się ich naszukałam bo nie mogłam znaleźć drugiego buta od pary :D 
Ale koniec końców udało się !

Cena: 19,99 zł

Za czarnymi butami na obcasie rozglądam się już jakiś czas i akurat wczoraj znalazłam to czego szukam :)



Proste, zamszowe, z paskiem - co tu dużo mówić :)
Póki co wydają się być bardzo wygodne :)

Cena: 19,99 zł

Na koniec proste sandałki na co dzień.


Potrzebowałam czegoś na upalne dni.
Lekkiego i bez zbędnych dekoracji.

Cena: 9,99 zł 

I co Wy na to? Kusi taka promocja ? :)






17 komentarzy:

  1. Super! Piękne są te wysokie sandałki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Karola!!! :o Gdzie jest ten sklep? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoje pokupowałam w Przemyślu ale nie wiem czy w Rzeszowie w MH też takiej promocji nie ma :) Trzeba pytać ekspedientek :)

      Usuń
  3. Podobno sie wyprzedaja... niestety u mnie w miescie sklep zamkniety - podobno wszystkie panie na l4 :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, też słyszałam, że likwidują się w Polsce :)

      Usuń
    2. No nic. Czekam az znowu otworza gdy beda pracownice. To skocze na szybkie zakupy ;)

      Usuń
  4. takie czarne szpilki tez bym bardzo chciala <3

    OdpowiedzUsuń
  5. mega butki ;) w Rzeszowskiej Centro zamknięte zobaczę w Millenium ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetną promocja, sama bym kupiła więcej niż jedna parę. Buciki są bardzo ładne a w kwiatki urocze: *

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetną promocja, sama bym kupiła więcej niż jedna parę. Buciki są bardzo ładne a w kwiatki urocze: *

    OdpowiedzUsuń
  8. Sandałki na szpili cudne, ale ja bym się chyba na tym nie utrzymała. Promocja niezła:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach! Te kwiatowe sandały przecudne!:))))) Uwielbiam takie buty!

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę zobaczyć czy w miescie, gdzie jestem w centro również są takie promocje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo ciekawe, musze sie wybrac ;)

    OdpowiedzUsuń