22.06.2015

TAG : 50 przypadkowych pytań o mnie :)

Cześć !

Przyszła pora na odejście od typowych postów kosmetycznych i dodanie czegoś na luzie :) Przeszukując internety natrafiłam na  tag " 50 przypadkowych pytań "  i stwierdziłam, że to będzie to. Coś, co pozwoli Wam mnie lepiej poznać i w małym stopniu pokaże jaką jestem osobą :) Do tego cyknęłam parę dziwnych fotek i voila !


No to lecimy z koksem ! 

1.Rzecz bez której nie możesz wyjść z domu ?
- TELEFON. Nie wyobrażam sobie wyjść bez telefonu i nie mieć możliwości kontaktu.
2.Ulubiony sklep z ciuchami ?
- SH. Poważnie, nie mam jakiś ulubionych sklepów typu Sinsay czy Cropp.Tam znajdę tylko to, co akurat dany sklep ma w kolekcji a w ciuchlandzie można wyłapać całkiem niezłe perełki.
3.Czy lubisz pływać?
- Nie. Nie potrafie, nie chcę, boję się  wody, której nie mogę kontrolować.
4.Masz jakieś fobie ?
- Węże.Te gadziny mnie przerażają !
5.Pijesz kawę ? 
- Czasami.
6.Co robiłaś o 24.00 ?
- Ostatnio śpię o tej porze ale jak byłam w Rzeszowie to zazwyczaj oglądałam seriale :p
7.Czy w odległości 3 m od Ciebie jest coś różowego ?
- Tak.
8.Często piszesz smsy ?
- Raczej komunikuję się przy użyciu Facebooka.
9.Czytasz książki ?
- Tak.Kiedyś robiłam to nałogowo, teraz mniej.
10.Masz duży pokój ?
- Tak.
11.Kiedy masz urodziny ?
- 10 październikA
12.Jakich piosenek słuchasz ?
- Tych, co akurat lecą w radiu.
13.O której chodzisz spać ?
- A to różnie bywa ;/ Czasem o 20 już śpię a czasami nawet po 24 jestem na nogach.
14.Malujesz paznokcie ?
- A kto tego nie robi ?? Tak przy okazji, właśnie nawiązałam nową współpracę w tej kwestii :p
15.Twoje największe marzenie ?
- Ciężko tak na szybko ;/ Może jakieś cieple kraje ?
16.Co lubisz robić?
- Malować, oglądać tutoriale i wszystko co z tym związane.
17.Jesteś leniem ?
- Tak :D 
18.Czego się boisz?
- Wszystkiego co niebezpieczne. 
19.Umiesz śpiewać ?
- Raczej nie :p 
20.Zjadłabyś cytrynę ?
- Hmmm, ale mogę przegryźć cukrem ??
21.Facebook vs Twitter ?
- Facebook.
22.Trzy ulubione strony internetowe ?
- Facebook, Dresscloud, Blog
23.Ulubiona piosenka ?
24.Dużo śpisz ?
- 8-9 godzin dziennie
25.Oglądasz mecze? Jakie ?
- Nie oglądam.
26.Ulubiony sportowiec?
- Ciężko powiedzieć bo sportem się nie jaram ;/ 
27.Masz jakieś hobby ?
- Makijaż !!
28.Jesteś lubiany w swojej klasie ?
- Wydaje mi się, że ludzie nie darzą mnie zbytnio sympatią.Było tak w szkole średniej i jest tez na studiach.Nie wiem dlaczego jest tak a nie inaczej.
29.Masz "skejpa" ?
- Gdzieś tam chyba mam :p
30.Co lubisz pić?
- Sok pomarańczowy i wodę.
31.Ulubiony owoc ?
- Mandarynka i banan.
32.Czego nie lubisz w ludziach ?
- Fałszu.Tego,że udają przyjaciela a za plecami myją d**ę.
33.Zbierasz coś?
- Nie,
34.Ilu masz znajomych na FB?
- 539
35.Lubisz jak robi Ci się zdjęcia?
- Pewnie :D 
36.Masz jakieś przezwisko/ksywkę ?
- W szkole średniej mówili na mnie Karo albo Karusia.
37.Masz rodzeństwo ?
- Tak, siostrę.
38.Lubisz chodzić do szkoły ?
- U mnie to już nie jest obowiązkowa szkoła.Studia mają to do siebie, że nie zawsze musisz chodzić :)
39.Malujesz się ?
- Jasne :)
40.Rozpuszczone czy spięte włosy?
- Rozpuszczone.
41.Kolor ścian w pokoju ?
- Brzoskwiniowo - truskawkowowśmietanie :d 
42.Co najczęściej oglądasz na yt?
- Tutoriale makijażowe,.
43.Jesteś wolna ?
- Nie.Od 2 lat ( w środę rocznica :d ) jestem w związku :)
44.Jakie masz teraz włączone strony?
- Facebook,Blog,Google,sylucha181.blogspot.com
45.Jaki jest ostatni sms wysłany przez Cb?
- "Masz coś dobrego na obiad ? "
46.Jakie jest Twoje ostatnie połączenie ?
- 786 179 3**
47.Jaki kolor koszulki masz na sobie ?
- Bordo.
48.Co robiłeś wczoraj o tej godzinie?
- leżałam na łóżku u mojego Lubego i oglądałam śmiesznych Rosjan na yt.
49.Najgorszy przedmiot w szkole ?
- Transport w łańcuchu dostaw.
50.Ile czasu zajmuje Ci wyszykowanie się ?
- Zależy od tego czy się śpieszę czy nie.Ok. 60 min.


No i tak to się właśnie ma :) Co powiecie ? 


14 komentarzy:

  1. Bardzo fajny tag. Ja mam urodziny 11 października :D
    Udanej rocznicy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię czytać ten tag:) ja mam akurat taki,w którym sama piszę 50 faktów,jeszcze nie widziałam takiego w którym się odpowiada na 50 pytań:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Październik w danym roku jest tylko jeden.
    Urodziny jak coś to możesz mieć 10 października. 10 październik to błąd i to poważny. Pewnie dlatego ludzie Cię nie lubią bo uszy więdną...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jeju dopuściłam się strasznego przestępstwa :O Jak dobrze, że istnieje "kaczka poprawiaczka " bo chyba świat by się bez Ciebie zawalił ....

      Usuń
    2. o mamuniu hahah nie wierzę, że tacy ludzie istnieją :D

      Usuń
    3. Karolino,teraz w końcu dowiedziałaś się czemu Cię nikt nie lubi ! :P Przez jedną malutką literkę :D

      Usuń
  4. Fajny TAG :) Też uwielbiam mandarynki i nie umiem pływać, i w związku też jestem, i sok pomarańczowy uwielbiam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Super TAG i ciekawe odpowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie odpowiedziałaś na wszystkie pytania. Przyjemnie się czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. matko ja jak się stroje to się zbieram godzinę - dwie a ja rano na uczelnię to w 15 minut jestem gotowa xD

    OdpowiedzUsuń