05.06.2015

Podsumowanie Maja

Hej,
Czerwiec jest już z nami od 5 dni a ja wciąż nie opublikowałam podsumowania maja!! Dlatego zakasam rękawy i zabieram się do roboty :) Prawdopodobnie widzicie już nowy wygląd bloga :) Tak wiem, często go zmieniam ale jakoś zawsze brakuje mi tego czegoś :) Czekam jeszcze tylko na nowy nagłówek i na dniach powinno już być wszystko dopięte na ostatni guzik :) Ale nie odchodźmy od tematu :p




Maj upłynął mi pod znakiem aż trzech spotkań.Na początek spontaniczne spotkanie z przedstawicielkami Douglasa. Dowiedziałam się o nim jakieś dwa dni przed i to był totalny spontan :D Potem przyszła pora na organizowaną przeze mnie i Asię z bloga Joanna Lifestyle Majówkę Blogerską, a na koniec spotkanie w Sanoku na które niestety nie dotarłam :( O wszystkich spotkaniach poczytacie tu DouglasMajówkaSanok.



Maj to również Juwenalia Rzeszowskie.A jak Juwenalia to i barwny korowód :D Jako,że zdecydowałam się w nim uczestniczyć 2 h przed musiałam zrobić przebranie na szybko i postawiłam na prostą ale efektowną charakteryzację.Po więcej zdjęć zapraszam TU .


Przygotowałam również dla Was dwie recenzje kosmetyków do makijażu - palety Garden of Eden i Oh So Special  firmy Sleek oraz korektor od Maybelinne.Czy mi się spodobały przeczytacie w poście o Paletkach i Korektorze . 



Pojawiły się też nowe makijaże.Propozycja mocna, wieczorowa oraz coś na ślub.Koniecznie musicie to zobaczyć ! Szybciutko klikamy TU i TU.


Pojawił się również post o moich makijażowych zbiorach.Pokazałam Wam co czytam i z czego się doszkalam :) Wszystko możecie zobaczyć TU.


Tak właśnie minął maj na moim blogu :)

Przypominam Wam o trwającym rozdaniu na moim blogowym profilu FB.
Klikamy i bierzemy udział !!








7 komentarzy:

  1. Ładniutki ten nowy szablon :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten Twoj makijaz juwenaliowy jest neisamowity :DDD

    Kochana popraw sobie szerokosc postu ale szerokosc naglowka, bo przynajmniej u mnie nie jest rowno ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak ma być :D Taki już miałam szablon a jak zwężę kolumnę postu to mi się zdjęcia na szerokość nie mieszczą :)

      Usuń
  3. Zmiana wygląd bloga jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o nowy wygląd bloga :) zdecydowanie zmiana na plus :))

    OdpowiedzUsuń