05.06.2015

Moja Chciejlista !

Wiele z Was dodaje u siebie w zakładkach miesięczne lub roczne chciejlisty, więc postanowiłam,że też takową stworzę :) Nie jest to lista miesięczna ani roczna ale taka hmmm całożyciowa (??) To co tu zamieściłam to moje wymarzone perełki i mam nadzieję, że kiedy uda mi się zdobyć je wszystkie:) Ale najpierw muszę obrabować jakiś bank :D 


1.ZoeBag

Moje małe marzenie :) Bardzo pojemna torba,która przyda mi się przy transportowaniu kosmetyków.
Początkowo byłam do niej sceptycznie nastawiona,ale gdy zobaczyłam u Maxineczki na kanale jak bardzo jest pojemna wiedziałam,że muszę ją mieć :
                                                                                   2.Zestaw pędzli Zoeva

Ten zestaw wszystkich pędzli jakie tylko Zoeva wypuściła to prawdziwy skarb <3 Chce mieć je wszystkie :D Osobiście preferuję tańszą wersję z pasem zamiast torby, bo torba to oddzielne chciejstwo :)














3.Zoeva Naturally Yours 

Naturalna paleta cieni o bardzo dobrej pigmentacji, nadająca się na dzień i od święta.Jest tak znana, że chyba nic więcej nie muszę o niej pisać :)

4.Lakiery hybrydowe Semilac 

Z hybrydami tak naprawdę dużej styczności nie miałam ale mam w domu lampę z zestawu do żeli więc z hybrydą raczej nie będę miała problemu.Póki co mam tylko jeden kolor Dolly Pink i myślę o poszerzeniu swojej kolekcji :)


5.Bourjois Rouge Edition Velvet

Zaraziłam się tymi produktami od Maxineczki.Tak często je wychwala,że pewnego dnia się skuszę.












6.BrushEgg

Co to za maleństwo? Małe jajo do czyszczenia pędzli! Z tym przyrządem mycie pędzli będzie szybsze i przyjemniejsze :D

1 komentarz: