15.06.2015

Kosmetyczne nowości ( połowy ) czerwca !

Witajcie !

W tym poście chciałam Wam pokazać co nowego zakupiłam w ostatnich dniach.Jest to tylko kolorówka, czyli to co lubię najbardziej i najczęściej kupuję :) Jest tu paczka Inspiratorki Rimmel      ( pisałam Wam o niej tutaj  ), zamówienie z Cocolita.pl oraz małe zakupy  z drogerii Rossmann :)


Postanowiłam przedstawić Wam każdy produkt i napisać o nim kilka słów.


Rimmel Wake Me Up Podkład z witaminą C  zapewnia młody wygląd cery.Skóra promienieje blaskiem i prezentuje sie zdrowo i naturalnie.Mój odcień to 100 Ivory  i jest odrobinę ciemny.

Wake Me Up Mascara Wonder'Full z ekstraktem z ogórka to nowość marki Rimmel.Ma odżywić, podkręcić, wydłużyć i unieść rzęsy.Pachnie oczywiście świeżym ogórkiem :D


Bell HypoAllergenic Lip Liner nr 01 i 03 to piękne kolory, którym nie mogłam się  oprzeć.Szaleństwem jest tutaj 03 w ciemnym, burgundowym kolorze :)


MySecret Matt Fixing Powder, czyli mój ulubieniec w kategorii pudry transparentne.Wydaje mi się, że nie znalazłam jeszcze innego, tak dobrze matującego pudry w tak niskiej cenie.

KOBO Modeling Illuminator wylądował w koszyku z racji tego, że wiele dziewczyn na yt go wychwala.Póki co jest w fazie testów i zobaczymy jak sobie poradzi.

KOBO Color Tense 305 Sensual Purple to pomadka w mocnym, również burgundowym kolorze, która dobrze skomponuje się z konturówką Bell 03.

 
Makeup Revolution Iconic Pro 2 już od jakiegoś czasu zwracała na siebie uwagę.Przy okazji zamówienia na Cocolita.pl wrzuciłam do koszyka i muszę przyznać, że był to dobry wybór. Cienie są bardzo fajne i na dodatek w zestawie otrzymujemy dwustronny pędzelek całkiem dobrej jakości.


Tak cienie prezentują się na oku :) 



E.L.F. Matte Lip Color Praline skusił mnie ceną i wyglądem, ale niestety na żywo okazał się być baaardzo brązowy ;/ 

Mua Luxe Velvet Lip Lacquer Serene miał być delikatnym różem ale niestety....jest tak jasny, że nic nie jestem w stanie z nim zrobić.No i samo zachowanie na ustach też pozostawia wiele do życzenia.


Makeup Revolution Ultra Aqua Brow Tint Light to ponoć tańszy zamiennik Aqua Brow od MUFE. Zobaczymy, jak będzie mi się nim podkreślało brwi.

Beauty Crew BCE - 75 i BCE - 10 wzięłam na próbę.Pędzli dla mnie nigdy dość i z chęcią testuję nowe.Na Cocolita.pl natrafiłam na pędzle firmy Beauty Crew i zachęcona ceną - skusiłam się na dwa: skośny pędzelek do eyelinera  oraz kuleczkę do cieni.Już teraz zapowiadam, że kupię kolejne i to w dużej ilości.Pędzle są bardzo fajnie wykonane, wyglądają profesjonalnie i są moim małym odkryciem :) 


Revlon Colorstaz 150 Buff jest zachwalany i krytykowany.Jedni mówią, że jest fenomenalny - inni uważają, że zapycha.Póki co używam go od trzech dni i już teraz mogę powiedzieć, że ciężko dziada z twarzy zedrzeć :D 

Wake Me Up Podkład Nadający skórze blasku 010 Light Porcelaine, czyli bardzo jasna próbka idealnie pasująca do rozjaśniania kultowego podkładu Wake Me Up z Witaminą C w (najjaśniejszym!!) odcieniu 100 Ivory.Idealne rozwiązanie w niskiej cenie :)


No i tak to właśnie wyglądają moje zakupy w tej pierwszej połowie czerwca :) Póki co nie planuję kolejnych  ale wiecie jak to jest :) Idziesz ulicą a tu nagle słyszysz wołanie z witryny sklepowej.I weź tu kobieto nie wejdź :D A jak tam Wasze zakupy ? Chwalcie się, co kupiłyście ostatnio :) 









20 komentarzy:

  1. sporo tego jak na połowę miesiąca :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo tego :) też dostałam zestaw z Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sporo dobrego. Paletka piękna a pomadki Kobo bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podkład z Revlonu również muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny makijaż! :)

    bardzo proszę o poklikanie w linki w najnowszym poście! bardzo mi zależy, chyba sama rozumiesz :) odwdzięczę się jak tylko będę mogła :)
    www.diadolos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawi mnie zapach tego tuszu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tę szminkę z Kobo, uwielbiam ją :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestaw od Rimmel również będę używać :D
    A kosmetyki Kobo chyba w końcu przejrzę dokładniej,bo widzę na co drugim blogu jak dziewczyny chwalą !
    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  10. widzę mój ulubiony korektor z Kobo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ten puder, jest tani, ale jak dla mnie spisuje się idealnie! :)

    Zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się twoje zakupy, paletka najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten korektor z KOBO - jest naprawdę świetny :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. posiadam ten podkład z Rimmel i muszę stwierdzić ze jestem z niego zadowolona! jest bardzo lekki ! w sam raz na tą porę roku ! :)


    Widzę ze jestes z rzeszowa ! :) ja z okolic! Pozdrawiam ! :*

    Obs/Obs?
    http://kamila-mazur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj dużo dobroci :D Muszę przyznać, że uwielbiam Rimmel Wake Me Up :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam tą paletę z MUR. Ma świetne kolory, a cienie długo się trzymają.

    OdpowiedzUsuń
  17. A gdzie kupowałaś pomadke MUA Luxe Velvet?Będę wdzięczna za pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń